تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

جوایز ۲۰۲۱ بهترین فیلمبرداری به کدام فیلم‌ها و سریال‌ها می‌رسد؟

انجمن فیلمبرداران آمریکا اسامی فیلم‌هایی که برای دریافت جوایز ۲۰۲۱ این انجمن نامزد شده‌اند را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۹۲۰۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از ورایتی، با اعلام اسامی نامزدهای جوایز بهترین فیلمبرداری از سوی انجمن فیلمبرداران آمریکا(ASC)، «منک»، «سرزمین آوارگان» و «دادگاه شیکاگو ۷» به فهرست نامزدها راه یافتند.

در کنار این فیلم‌ها، «چری» و «اخبار جهان» نیز دیگر فیلم‌هایی هستند که شانس دریافت عنوان بهترین فیلمبرداری فیلم بلند را کسب کرده‌اند.

سال پیش راجر دیکینز برای «۱۹۱۷» این جایزه را دریافت کرد و بعد همین موفقیت را در اسکار هم تکرار کرد.

اسامی برندگان در سی و پنجمین مراسم اهدای جوایز ۱۸ آوریل اعلام می‌شود. این مراسم به صورت مجازی برگزار و به صورت مستقیم در صفحه فیس بوک انجمن قابل مشاهده است.

در بخش اسپاتلایت «رفقای عزیز!»، «دو نفر ما» و «چلچله» نامزد شده‌اند و نامزدهای بخش مستند نیز شامل «صیادان ترافل»، «گوندا» و «شب» است.

در بخش تلویزیونی برای فیلمبرداری بهترین سریال کوتاه «طرح علیه آمریکا»، «کبیر»، «فارگو»، «گامبی وزیر» و «نگهبانان» نامزد دریافت این جایزه هستند.

در بخش سریال یک ساعته تلویزیونی نیز «بهتر است به سال زنگ بزنی»، «کشتن ایو»، «پروژه کتاب آبی» با ۲ اپیزود مختلف و «سرزمین مادری: فورت سلیم» نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

در بخش سریال نیم ساعتی تلویزیونی «ناامن»، «مندالورین» با سه نامزدی برای سه اپیزود مختلف و «به خانه آمدن» شانس دریافت جایزه را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : سینما سریال فیلم
ارسال نظر

آخرین اخبار روز