تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ آغاز شد

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ از امروز شنبه ۲۳ تا ۲۵ اسفند آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۲۶۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر، ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) در روزهای ۶ تا ۱۶ اسفند انجام شد و به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند و یا نیازمند ویرایش اطلاعات هستند، مهلت ثبت نام تمدید شد.

فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ اسفند ماه در نظر گرفته شده و داوطلبان می‌توانند در این فرصت نسبت به ثبت نام جدید و یا تکمیل مدارک و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

داوطلبان از امروز ۲۳ اسفندماه می‌توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

تاکنون تعداد ۵۵ هزار و ۶۱۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) ثبت نام کرده‌اند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی منتشر شده است و ظرفیت اولیه در رشته‌های علوم پزشکی و در دو گروه عادی و شهریه پرداز حدود ۴ هزار نفر است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز