تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت:

احتمالا تعداد پروازهای نوروزی محدودتر می شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: چنانچه در اوج سفرهای نوروزی ستاد مبارزه با کرونا به این نتیجه برسد که محدودیت‌های پروازی اعمال شود، علاوه بر استان خوزستان، استان‌های دیگر با محدودیت مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۹۴۰۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، محمدحسن ذیبخش با بیان اینکه ریشه کن شدن کرونا در کشور نیازمند عزم ملی است، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سازمان هواپیمایی کشوری ارتباط تنگاتنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و همچنین ستاد مقابله با کرونا داشته و این همکاری‌ها همچنان ادامه دارد و بر همین اساس در حوزه ارائه خدمات به مسافر در نوروز ۱۴۰۰ نیز تابع قوانین ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

وی افزود: چنانچه در اوج سفرهای نوروزی ستاد مبارزه با کرونا به این نتیجه برسد که محدودیت‌های پروازی اعمال شود، علاوه بر استان خوزستان، استان‌های دیگر با محدودیت مواجه خواهند شد.

ذیبخش تصریح کرد: حتی اگر بلیت‌ها پیش فروش شده باشند بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته شرکت‌های هواپیمایی تمامی مبلغ بلیت خریداری شده را بدون کسر جریمه به مسافران مسترد خواهند کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پاسخگویی به شکایات مردمی به صورت روزانه توسط دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان انجام می‌شود، افزود: چنانچه شکایتی از سوی مسافران مبنی بر اهمال در استرداد مبلغ بلیتشان وجود دارد می‌توانند مراتب را از طریق پورتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس www.cao.ir مطرح تا به شکایت ایشان در اسرع پاسخ داده شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز