تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مدیرکل استاندارد تهران خبر داد؛

شهربازی نارسیس در تهران پلمب شد

مدیرکل استاندارد تهران گفت: حدود ۲۰۰ شهربازی و زمین بازی در استان تهران شناسایی شد و شهربازی نارسیس در خیابان آیت‌الله مدنی تهران به دلیل تجهیزات بازی غیراستاندارد پلمب شد.
کد خبر: ۱۹۴۱۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از اداره کل استاندارد تهران، محمودرضا طاهری تاکید کرد که با توجه به فرارسیدن نوروز و افزایش میزان استفاده از مراکز تفریحی، بهره‌برداران و مالکان مراکز تفریحی و شهربازی ها، باید نسبت به استانداردسازی تجهیزات تفریحی و اخذ مجوز بهره‌برداری از این اداره کل اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهرداران و مدیران شهری، موظف به ممانعت از فعالیت تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری به منظور حفظ سلامت شهروندان هستند، گفت: قطعاً در سال جدید از فعالیت واحدهایی که مجوز استاندارد ندارند، جلوگیری می‌شود و مراتب مورد پیگرد قضائی قرار خواهد گرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به انجام بیش از ۲۰۰۰ مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان، توسط بازرسان استاندارد، ادامه داد: با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز بازی، توصیه می‌شود شهروندان از مراجعه به مراکز تفریحی غیراستاندارد اکیداً خودداری و قبل از استفاده از تجهیزات تفریحی، مجوز استاندارد تجهیزات را از اپراتور یا مدیر مجموعه، مطالبه کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز