تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:

۱۷۲ تن مرغ قاچاق در جاده‌های استان اصفهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طی چند روز اخیر ۱۷۲ تن مرغ قاچاق در جاده‌های استان اصفهان توسط عوامل انتظامی در مبادی خروجی کشف شده است.
کد خبر: ۱۹۵۰۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر با اشاره به آخرین وضعیت حوادث چهارشنبه سوری در استان اصفهان اظهار داشت: همراهی بسیار خوب شهروندان دلیل این امر بوده که در این راستا قدردان مردم هستیم.

۳۰ مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری امسال

وی با بیان اینکه در حوادث چهارشنبه سوری امسال ۳۰ مصدوم گزارش شده است، افزود: از این تعداد ۲۴ نفر به صورت سرپایی درمان و ۶ نفر در مراکز درمانی بستری شدند که البته مشکل آنها جدی نبود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امنیت پایدار شب گذشته در اصفهان ایجاد شد، ادامه داد: استان اصفهان کم خطرترین چهارشنبه سوری را در سال ۹۹ به خود اختصاص داد که علاوه بر همراهی مردم نیروهای امنیتی و امدادی نیز همکاری خوبی را داشتند.

۳۵ هزار مواد محترقه در شب چهارشنبه سوری کشف شد

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی کشفیات نیروی انتظامی در زمینه مواد محترقه در سال جاری اضافه کرد: تنها در یک مورد در روز گذشته مرکزی را با ۳۵ هزار مواد محترقه غیرمجاز کشف کردیم.

سرهنگ هاشمی‌فر در ادامه با اشاره به اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی در استان اصفهان ابراز داشت: برای این امر قرارگاه امام علی (ع) در استان راه‌اندازی شده و با هدف «امنیت سلامت و نشاط بهاری» تمام تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم.

سرهنگ هاشمی‌فر با بیان اینکه حضور نیروهای انتظامی در محورهای مواصلاتی، درون شهری و محلات برای تأمین امنیت را خواهیم داشت، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای تأمین حداکثری در استان اصفهان در ایام نوروز به کار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: از مردم استان اصفهان درخواست داریم همانند چهارشنبه سوری امسال پلیس خودشان باشند و در برقراری امنیت همراه پلیس باشند.

برخورد با قاچاق مرغ در مبادی خروجی استان اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص برخورد با قاچاق مرغ در استان اصفهان نیز ابراز داشت: طی چند روز اخیر ۱۷۲ تن مرغ قاچاق در مبادی خروجی استان اصفهان توسط عوامل انتظامی کشف و به بازار برگردانده شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه ضروری است جهاد کشاورزی همکاری بیشتری را با نیروی انتظامی داشته باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز