تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
معاون استاندار همدان گفت:

افزایش چشمگیر عرضه مرغ در همدان

معاون استاندار همدان گفت:وزیع مرغ در سطح استان همدان از ۱۰۰ تن به ۲۰۰ تن در روز با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.
کد خبر: ۱۹۵۵۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر، ظاهر پور مجاهد اظهار کرد: توزیع مرغ در سطح استان همدان از ۱۰۰ تن به ۲۰۰ تن در روز با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است، همچنین روزی ۳۰ تن مرغ منجمد در حاشیه شهر همدان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تأمین مرغ مورد نیاز کشور و برنامه ریزی برای این امر از طریق سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور (سماصط) انجام می‌شود، افزود: از ابتدا جوجه ریزی تمام شرایط بازار سنجیده شده و میزان مرغ مورد نیاز در بازار سنجیده می‌شود.

معاون استاندار همدان ادامه داد: با همه اقدامات صورت گرفته اما بازهم شاهد صف‌های طولانی در مراکز عرضه و تأمین مرغ مورد نیاز مردم هستیم.

پور مجاهد وجود اختلاف قیمت قابل توجه مرغ میان استان همدان و استان‌های مجاور را انگیزه مورد نیاز جهت خروج مرغ از بازارهای استان به مقصد استان‌های مجاور را برای سودجویان عنوان کرد و گفت: همین امر سبب کمبود مرغ در بازار و ایجاد صف‌های طولانی شده است.

وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر با همکاری نیرو انتظامی و دستگاه‌های امنیتی بارهای مرغ به مقصد خارج از استان شناسایی شده و به مبدا بازگردانده شده است.

معاون استاندار همدان افزود: همچنین به دلیل هجوم اکثریت مردم با همه اقدامات صورت گرفته بازهم شاهد برخی از کمبودها هستیم که با همکاری همه دستگاه‌ها در صدد رفع آن هستیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مرغ مرغ منجمد همدان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز