تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
نماینده سابق مجلس:

خرابکاری در سایت نطنز برای تاثیرگذاری بر مذاکرات وین است

در واقع این اقدام نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا بلکه برای اعمال فشار به مسوولان ایران است که در محاسبات خود تجدیدنظر کنند.
کد خبر: ۲۰۴۷۶
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: خرابکاری رژیم صهیونیستی در تاسیسات نطنز نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا بلکه برای اعمال فشار به مسوولان ایرانی برای تجدیدنظر در محاسبات خود است.

خرابکاری در سایت نطنز برای تاثیرگذاری بر مذاکرات وین است

جلال میرزایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: اقدام خرابکارانه در نطنز، شبیه اقدامی نظیر شهادت دکتر فخری‌زاده است و رژیم صهیونیستی این اقدام را برای کارشکنی در روند مذاکرات و توافق انجام می‌دهد.

نماینده مجلس دهم افزود: خوشبختانه مسوولان ما زمان شهادت فخری زاده متوجه این مساله شدند و کاری که الان رژیم صهیونیستی در این مرحله انجام داده و رسانه‌ها صراحتا در این مورد صحبت کرده اند، برای تحت تاثیر قرار دادن مسوولان ایران برای تجدیدنظر در روند فعلی مذاکرات است.

 وی یادآورشد: در واقع این اقدام نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا بلکه برای اعمال فشار به مسوولان ایران است که در محاسبات خود تجدیدنظر کنند.

میرزایی تاکید کرد: در شرایطی که رییس جمهوری، محمد جواد ظریف و عباس عراقچی در چند روز اخیر صراحتا اعلام کردند ما در پی مذاکره و توافق یک مرحله‌ای هستیم،  در داخل کشور جریان‌هایی بر سر مذاکرات جاری سنگ اندازی می‌کنند و اقدامات آنها بوی کارشکنی می‌دهد.

به گزارش ایرنا، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز