تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

کارگران شهرداری ویس در اهواز ۵ ماه معوقات مزدی طلبکارند

کد خبر: ۲۰۹۷۶
 
کارگران شهرداری «ویس» حدود پنج ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند. این کارگران روز گذشته مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجموعه شهرداری ویس در شمال شهر اهواز در استان خوزستان گفتند که حدود ۵ ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند و بیمه آن‌ها نیز چندین ماه پرداخت نشده است.

این کارگران از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده ابراز نگرانی کردند و گفتند: علارغم پیگیری‌های مکرر کارگران برای دریافت حقوق، مسئولان شهری پاسخ قانع‌کننده‌ای به درخواست‌های کارگران نمی‌دهند.

آن‌ها گفتند: در سال جاری و گذشته چند بار در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق دست به اعتراض صنفی زده و از کار کردن خودداری کرده‌ایم. در آخرین تجمع که (۲۹فروردین ماه) برگزار شد، مسئولان شهری وعده پیگیری مطالباتمان را دادند.

این کارگران که در بخش‌های مختلف مجموعه شهرداری کار می‌کنند، در ادامه گفتند: کار می‌کنیم اما از دستمزد خبری نیست! در شرایط اقتصادی فعلی، حتی اگر کارگر دستمزد هم بگیرد، نمی‌تواند نیازهای ضروری خانوار را تامین کند چه برسد به ما که پرداخت دستمزدهایمان ماه‌ها به تعویق افتاده است.

به گفته این کارگران، علیرغم اینکه مسئولان شهری از وضعیت مطالبات آن‌ها باخبرند اما تا این لحظه در خصوص پرداخت مطالبات مزدی کارگران مجموعه شهرداری ویس اقدامی صورت نداده‌اند.
این کارگران از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده ابراز نگرانی کردند و گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های ما به وجود آورده است.

به گفته یکی از کارگران، علیرغم اینکه مسئولان شهری از وضعیت مطالبات ما باخبرند اما تا این لحظه در خصوص پرداخت مطالبات مزدی کارگران مجموعه شهرداری ویس اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : حقوق کارگران ویس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز