تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

جو بایدن به شرکت‌ها: برای واکسن مرخصی بدهید

بایدن در یک سخنرانی بیان کرد که امیدوار است دولت به هدف 100 روزه خود، یعنی تزریق 200 میلیون دز واکسن کووید- 19 در پایان یک روز برسد، اگر چه کشور با افزایش ابتلا به بیماری روبه‌رو شود.
کد خبر: ۲۱۲۰۷
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که به مشاغل خاصی که به کارمندانشان جهت تزریق واکسن، مرخصی با حقوق اعطا کند، اعتبارات مالیاتی پرداخت می‌کند. این فرمان در حقیقت تلاش جدیدی برای مشارکت شرکت‌های خصوصی در فرایند واکسیناسیون کووید- 19 است. 

دولت آمریکا برای واکسیناسیون کووید- 19 اعتبارات مالیاتی پرداخت می‌کند

به گزارش معاصر به نقل از رویترز، رئیس جمهور دموکرات ایالات متحده بیان کرد: «من از هر کارفرمای کوچک و بزرگ در هر ایالتی می‎خواهم که به کارمندان خود برای تزریق واکسن، مرخصی اعطا کند».

وی بیان کرد که اعتبارات مالیاتی فوق برای مشاغل کمتر از 500 نفر است. 
همچنین رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: «اگر منظر نوبت خودتان برای دریافت واکسن بودید، دیگر نیازی به صبر نیست».

بایدن همچنین در یک سخنرانی بیان کرد که امیدوار است دولت به هدف 100 روزه خود، یعنی تزریق 200 میلیون دز واکسن کووید- 19 در یک روز برسد، اگر چه کشور با افزایش ابتلا به بیماری روبه‌رو شود. 

بایدن گفت: «تا امروز 200 میلیون دز تزریق کردیم. این یک موفقیت باورنکردنی برای ملت است». 

بایدن گفت در فرایند واکسیناسیون در حال ورود به مراحل جدیدی هستیم و تلاش داریم که اکنون واجدی شرایط بالای 16 سال را واکسینه کنیم. او گفت حداقل 80 درصد جمعیت سالمند آمریکا، یک دز واکسن کووید- 19 را دریافت کرده‌اند که باعث کاهش چشم‌گیر مرگ و میر در میان سالمندان آمریکایی شده است. 

مقامات دولت بایدن اعلام کرده‌اند که دولت آمریکا قصد دارد به اندازه 80 ساعت مرخصی با حقوق به کارگران برای واکسیناسیون کرونا و همچنین عوارض احتمالی آن پرداخت کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز