تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

اعتراض یک زن به خودروهای تسلا در نمایشگاه خودرو شانگهای چین (+عکس)

انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی نشان داده که یک زن در نمایشگاه خودرو شانگهای چین بر روی یک خودرو مدل سدان تسلا ایستاده، در حالی که یک تیشرت سفیدرنگ به تن دارد که بر روی آن نوشته شده: «نقص عملکرد ترمز!».
کد خبر: ۲۱۲۱۶
یک زن پس از قرارگرفتن ناگهانی بر روی یک خودروی تسلا در نمایشگاه اتوموبیل شانگهای، در خصوص نقص عملکرد خودروهای تسلا اعتراض کرد و پس از آن توسط پلیس دستگیر شد.

اعتراض یک زن به خودروهای تسلا در نمایشگاه خودرو شانگهای چین

به گزارش معاصر به نقل از South china morning post، انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی نشان داده که یک زن در نمایشگاه خودرو شانگهای چین بر روی یک خودرو مدل سدان تسلا ایستاده، در حالی که یک تیشرت سفیدرنگ به تن دارد که بر روی آن نوشته شده: «نقص عملکرد ترمز!». او چند دقیقه قبل از اینکه توسط ماموران پلیس دستگیر شود، فریاد می‌زده: «ترمز تسلا خراب است!».

پلیس شانگهای امروز بیان کرده که این زن 32 ساله با نام خانوادگی ژانگ، به دلیل اخلال در نظم عمومی تحت بازداشت پنج‌روزه قرار گرفته است. زن دیگری که در این اعتراض همراه خانم ژانگ بوده است، از سوی پلیس اخطار دریافت کرده است. 

اعتراض یک زن به خودروهای تسلا در نمایشگاه خودرو شانگهای چین

به گفته رسانه دولتی شین هوآ، ده‌ها مورد گزارش در خصوص نقص عملکرد خودروهای تسلا در چین صورت گرفته است؛ از جمله نقص عملکرد ترمز و نیز آتش‌گرفتن باتری‌های خودرو.

به گزارش تلویزیون هنان، این زن معترض در پایان سال 2019 یک دستگاه خودرو تسلا 3 به قیمت 3400 دلار خریداری کرده است. حادثه مزبور در حالی رخ داده است که پدر ژان در خودرو حاضر بوده است. او بیان کرد در حالی که خودرو به یک تقاطع نزدیک می‌شد،پدرش که 30 سال سابقه رانندگی داشته، فریاد زده است: «ترمز کار نمی‌کند». ژانگ گفت: «این ماشین قبل از برخورد به سد سیمان با دو اتومبیل که در چراغ راهنمایی متوقف شده بودند برخورد کرد».

اعتراض یک زن به خودروهای تسلا در نمایشگاه خودرو شانگهای چین

وی گفت که یک فروشگاه محلی تسلا یک ضبط شش ثانیه ای از داده ها را در اختیار او قرار داده است که نشان می دهد سرعت ماشین در زمان تصادف 118.5 کیلومتر بوده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز