تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

خودروی زرهی جنگی «تولپار» ترکیه آماده صادرات به کشورهای مختلف

خودروی زرهی جنگی «تولپار» که در صنایع دفاعی ترکیه توسعه یافته، برای تولید انبوه و صادرات به کشورهای مختلف آماده است.
کد خبر: ۲۱۲۶۸
خودروی زرهی تولپار ساخت شرکت صنایع دفاعی اتوکار ترکیه با استقبال گسترده در کشورهای مختلف روبرو شده است. این خودرویزرهی از پلتفرمی چند منظوره برخوردار است که امکان به کارگیری در نقش‌های متفاوتی را فراهم می‌کند و با قدرت شلیک بالا و ویژگی ساختار مدولار برجسته شده است.

به گزارش معاصر به نقل از آناتولی، سردار گورگوچ، مدیرعامل شرکت اتوکار در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد تلاش‌های این شرکت برای استفاده از خودروی زرهی رهگیری تولپار اظهار داشت: این خودروی زرهی متناسب با نیازهای واحدهای پیاده و كماندویی روز طراحی شده است.

وی افزود: تولپار متناسب با نیاز کاربران به استفاده از یک بستر واحد برای کارهای مختلف توسعه یافته است.به این ترتیب می‌توان از آن به عنوان تانک سبک، خودروی جنگی زرهی، نفربر زرهی، خودروی شناسایی، خودروی کنترل فرماندهی، دفاع هوایی، آمبولانس، خودروی نگهداری و نجات و خمپاره انداز استفاده کرد.

گورگوچ با اشاره به اینکه خودروی مذکور در شرایط دشوار آب و هوایی قادر به فعالیت است، گفت: عملکرد تولپار که برای پاسخگویی به نیازهای کشورهای مختلف در بازارهای جهانی ساخته شده و بازخورد کاربران رضایت بخش است. این خودرو در اوت سال گذشته آزمایش‌های شلیک خود را با موفقیت به پایان رساند.

وی افزود: تولپار از نظر مهارت‌های فنی و هزینه قادر به پاسخگویی به نیازهای کشورهای مختلف بوده و آماده تولید انبوه است. تولپار به عنوان یک وسیله نقلیه زرهی ردیابی دوزیست طراحی و تولید شده است. اخیرا نیاز به چنین وسایل نقلیه در حال افزایش است. ما نیز به نیازهای روز توجه می‌کنیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز