تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

تبلیغ تسلا با تخفیف و مزایا در چین در میانه فشارهای رسانه‌ای

تسلا با ارائه تخفیف‌ها و مزایای جدید در میانه فشارها و دیدگاه‌های منفی رسانه‌ای سعی در جذب مشتریان دارد.
کد خبر: ۲۱۷۲۸
به گزارش معاصر به نقل از الکترک، تسلا با ارائه تخفیف‌ها و مزایای جدید در میانه فشارها و دیدگاه‌های منفی رسانه‌ای سعی در جذب مشتریان دارد. 

طی چند ماه گذشته ، تسلا در چین با اخبار مربوط به تصادفات با وسایل نقلیه تسلا، اعتراضات در غرفه‌های نمایشگاه شانگهای و نگرانی در مورد جمع‌آوری داده‌ها ، از سوی  مطبوعات چین مورد فشار قرار گرفت.

آدام جوناس ، تحلیلگر مورگان استنلی هشدار می دهد که «احساسات ضد تسلا» در چین می تواند یک مسئله بزرگ باشد:
«خطر بروز احساسات ضد تسلا در چین چقدر جدی است؟ از نظر ما این یک مسئله بزرگ است ... خصوصاً اگر نگاهی فراتر از عناوین کوتاه‌مدت بیندازیم. امروز، تسلا بخش بسیار قابل توجهی از سود کلی خود را از تجارت خود در چین به دست می آورد. در درازمدت، بسیاری از سرمایه‌گذاران تصور می‌کنند تسلا سهم بازار بسیار بزرگی در چین دارد، اگر که این سهم غالب نباشد. از نظر ما، چنین فرضی با دیدگاه های ما درباره تعامل بین تولید جهانی خودرو، خدمات تحرک و امنیت ملی همخوانی ندارد».

در سه ماهه گذشته ، تقریباً 30٪ از درآمد تسلا از بازار چین تأمین می شد.

تسلا به خوبی از اهمیت بازار چین آگاه است و اکنون این خودروساز برای حفظ بازار خود رد این کشور، دست به اقداماتی زده که به ندرت از سوی شرکت‌های خودروسازی سر می‌زده است: تخفیف و امتیازات جدید.

برای روز کارگر چین یا اول ماه مه، تسلا چندین مزایای جدید ارائه می دهد:

45 روز رایگان رانندگی خودکار پیشرفته
سوپرشارژ رایگان به مدت پنج روز
25٪ تخفیف در تعویض فیلتر هوا

در آمریکای شمالی، تسلا دیگر رانندگی خودکار پیشرفته را به فروش نمی‌رساند، زیرا بسته‌های آن با ویژگی کاملاً خودران (FSD) جایگزین شده‌اند.

با این حال، از آنجا که انتظار نمی‌رود به زودی ویژگی رانندگی شهری FSD به همه بازارها برسد، تسلا بسته ارزان قیمت رانندگی خودکار پیشرفته با بیشتر ویژگی‌های موجود در FSD را به عنوان جایگزین ارائه کرده است.

سوپرشارژ رایگان مزیتی است که تسلا در گذشته ارائه می‌داد، اما این خودروساز از رشد سریع ناوگان خود و افزایش تقاضای شارژ با آن فاصله گرفته است.

در مورد تعویض فیلتر هوا با تخفیف، تسلا دارای تصفیه هوای قوی در وسایل نقلیه خود است و این از ویژگی‌هایی است که این خودروساز در بازاریابی خود در چین استفاده کرده است، جایی که آلودگی هوا یک نگرانی جدی است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز