تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

چک بازاریان در ایام تعطیلی بازار برگشت نمی‌خورد

کد خبر: ۲۱۷۳۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کرونا چک بازاریان در ایام تعطیلی بازار برگشت نمی‌خورد، گفت: بازاریان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

جعفر مردانی ۱۱ اردیبهشت‌ماه در قرارگاه عملیاتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های قرمز به‌مدت یک‌هفته تمدید شده است، اظهار کرد: طبق گزارشات واصله امروز صبح تعدادی از بازاریان گروه شغلی دو اقدام به بازگشایی واحد صنفی خود کردند، اتاق اصناف و فرمانداران فورا با همکاری نیروی انتظامی به موضوع ورود پیدا کنند و محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار مجددا به بازاریان با پیامک اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کرونا چک بازاریان در ایام تعطیلی بازار برگشت نمی‌خورد، گفت: بازاریان از این بابت نگرانی نداشته باشند، همچنین تصمیماتی در ستاد ملی کرونا برای حمایت از بازاریان در بحث پرداخت اقساط، تمدید پروانه، نحوه پرداخت مالیات و عوارض اتخاذ شد که مصوبات به اطلاع بازاریان می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه دورکاری کارکنان به‌معنای تعطیلی کار نیست، افزود: کارمندان و کارکنان در ایام دورکاری باید در منزل بمانند و اگر این اشخاص در مراسمات ترحیم، شادی و یا تفریح مشاهده شود به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

مردانی با اشاره به ساده‌انگاری مردم و کمرنگ شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید کرد: کرونا در تیتر اخبار قرار بگیرد، نباید اجازه دهیم ساده‌انگاری برخی از افراد موجب شود تا هم‌چنان وضعیت کرونا در چهارمحال و بختیاری قرمز باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها دچار نقض و ایراد است، این موضوع به فرمانداران گوشزد شود و فرمانداران نیز موظف به پیگیری مصوبات ستاد کرونا هستند، همچنین فرمانداران مبادی ورودی را با حساسیت بیش‌تری برای جلوگیری از خودروی غیربومی کنترل کنند.

وی در خصوص برگزاری مراسمات لیالی قدر در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: دستورالعمل‌های برگزاری مراسمات شب‌های قدر ابلاغ شده است، حداکثر زمان برگزاری مراسم دو ساعت است و باید این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شود.

مردانی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ خدماتی به مسافران در چهارمحال و بختیاری ارائه نمی‌شود، یادآور شد: تمامی بوستان‌ها، مراکز تفریحی و توریستی در استان تعطیل است، همچنین ورزش و جوانان بر فعالیت غیرمجاز برخی اماکن ورزشی در این ایام نظارت کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : چک بازار کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز