تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

کریمی قدوسی: خواهرزاده روحانی با سرویس جاسوسی بریتانیا در ارتباط بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که یکی از پرونده‌های مهم در نهاد ریاست جمهوری نفوذ سازمان اطلاعات بریتانیا (MI6) از طریق خواهرزاده رئیس‌جمهور (اسماعیل سماوی ) بود.
کد خبر: ۲۱۸۵۰
به گزارش معاصر به نقل از ایندیپندنت، کریمی قدوسی در این باره گفت که این سرویس جاسوسی با خواهرزاده روحانی به طور دائم ارتباط داشته و خط و مشی و مواضع رئیس‌جمهور را به وی دیکته کرده است.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد که قوه قضائیه درباره این پرونده به مردم اطلاع‌رسانی و واکنش رئیس‌جمهور در این پرونده را اعلام کند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با ادعای ارتباط واعظی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادمین‌های آمدنیوز گفت: «زمانی که آقای واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود از ادمین‌های کانال معاند آمدنیوز حمایت می‌کرد و بعد دیدیم که نه‌تنها برخوردی با واعظی نشد بلکه وی در نهاد ریاست‌جمهوری به‌عنوان رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور مشغول به کار شد.»

اتهامات این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به دولت روحانی به همین جا ختم نشد. اگرچه دولت هنوز به این سخنان پاسخی نداده است.
کریمی قدوسی که با بولتن نیوز مصاحبه کرده، در بخش دیگری از سخنانش معاونت‌های رئیس‌جمهوری ایران را یکی از «درگاه‌های نفوذ» عنوان کرد و افزود عبدالرسول دری اصفهانی که متهم به جاسوسی است نیز توسط محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به تیم مذاکره معرفی شد و با جاسوسی خود ضربات سنگینی به نظام وارد کرد.

این نماینده مجلس درباره پرونده کاووس سید امامی را که متهم به جاسوسی بوده را از افراد نزدیک به حسام‌الدین آشنا معرفی کرد.

آشنا اخیراً و در پی افشای فایل صوتی محمدجواد ظریف، از ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری برکنار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز