تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

پرواز بی‌صدای لینکلن

کد خبر: ۲۱۹۲۵
پرواز بی‌صدای لینکلن
لینکلن زفیر با توجه به سلیقه خریداران چینی طراحی شده است

به گزارش معاصرنیوز به نقل از بی بی سی، لینکلن با نمایش یک کانسپت در شانگهای از تولید یک سدان جدید تا پایان امسال خبر داد. لینکلن که زیرمجموعه لوکس کارخانه فورد است، فروش مدل‌های سدان را در آمریکا متوقف کرده است. اما این ماشین‌ها در چین همچنان پرطرفدار است و این شرکت نمی‌خواهد به راحتی بازار را به خودروسازان لوکس آلمانی واگذار کند. 

لینکلن زفیر (Zephyr) نامش را از یکی از مدل‌های مشهور لینکلن در دهه سی و چهل میلادی گرفته است. کارخانه آمریکایی حرفی درباره قوای محرکه زفیر نزده اما به احتمال زیاد ماشین هیبرید یا کاملا الکتریکی خواهد بود. 

ماشین به عنوان یک کانسپت معرفی شده اما به نظر می‌رسد با طرح نهایی تفاوت زیادی نداشته باشد. طراحان لینکلن جلوپنجره و چراغ‌های جدیدی برای زفیر طراحی کرده‌اند، اما ظاهر ماشین هنوز شبیه به دیگر مدل‌های کارخانه است. از جمله تفاوت‌ها، چراغ باریکی است که روی جلوپنجره کشیده شده است؛ طرحی که احتمالا در مدل‌های دیگر لینکلن هم استفاده خواهد شد. 

پرواز بی‌صدای لینکلن
اتاق ماشین با الهام از ایده‌ای ساخته شده که لینکلن آن را "پرواز بی‌صدا" نامیده است

اتاق زفیر با ایده‌ای طراحی شده که لینکلن آن را "پرواز بی‌صدا" نامیده است. داشبورد به رسم اکثر ماشین‌های لوکس جدید سراسر با نمایشگری بزرگ پوشانده شده است. کنسول وسط ماشین با ترکیب چرم و چوب تزیین شده و روی سطح چوبی دگمه‌هایی لمسی قرار دارد که تا ماشین روشن نباشد دیده نمی‌شوند

لینکلن می‌گوید ماشین را با توجه به سلیقه خریداران چینی طراحی کرده است و فعلا قرار نیست آن را در آمریکا بفروشد. 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز