تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

تغییر کاربری شرکت لوله سازی خوزستان به شرکت داروسازی

کد خبر: ۲۲۰۱۶
 
مالک شرکت لوله سازی خوزستان گفت: طبق مطالعاتی که انجام دادیم به دنبال تغییر کاربری این کارخانه به شرکت تولید دارو هستیم. 

به گزارش ایرنا غلامرضا عشقی چهارشنبه در نشستی خبری در محل هتل تختی اهواز بیان کرد: بر اساس مطالعاتی که انجام داده ایم  تصمیم داریم چهار طرح اقتصادی را در این شرکت عملیاتی کنیم که مهمترین این طرح ها داروسازی است.

وی گفت: این مطالعات بر اساس نیاز استان و توجیه اقتصادی که برای این شرکت خواهد داشت انجام گرفته است.

عشق ادامه داد: طرح های دیگر شامل تولید لوازم آرایشی و بهداشتی تولید مواد اولیه بطریهای آب معدنی و ایجاد یک پژوهش سرا در این شرکت است.

مالک شرکت لوله سازی استان ادامه داد : پیش از این شرکت لوله سازی کار تولید لوله های چدنی با سایز ۶۰۰ را انجام می داد که به دلیل عدم نیاز بازار و موسسات و دستگاه‌های مختلف تولید لوله های چدنی برای این شرکت دیگر توجیه اقتصادی ندارد.

وی افزود: به همین دلیل به دنبال راه اندازی خط تولید کالایی بودیم که در خوزستان توجیه اقتصادی داشته باشد.

وی گفت: تولید دارو از جمله طرح‌هایی است که در استان می تواند موفق باشد و سرمایه گذاری میزان برای سرمایه گذاری در تولید دارو اعلام آمادگی کرده است.

مالک شرکت لوله سازی خوزستان با اشاره به اینکه هرگونه شایعه در خصوص فروش زمین و تجهیزات این شرکت کذب است ادامه داد: متاسفانه مطالبی در فضای مجازی در خصوص فروش این شرکت و تجهیزات آن منتشر شده که تایید

نمی شود. 

عشقی افزود: مجوز لازم برای راه اندازی خط تولید دارو در ابن شرکت ازسوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دریافت شده است و منتظر دریافت مجوز اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان هستیم.

وی گفت: شرکت لوله سازی استان را در سال ۸۶ خریداری کردم و این شرکت تا سال ۹۶ به تولید خود ادامه داد اما به دلیل عدم بازار خرید کالای تولیدی ، کار و تولید در این شرکت متوقف شده است و امکان ارتقای تولید این شرکت را ندارم این در حالی است که امکان تولید دارو را در همین فضای شرکت  خواهیم داشت.

وی افزود: در حال تسویه حساب با کارگران این شرکت هستیم و امیدواریم با راه اندازی خط تولید دارو و ورود نقدینگی به این شرکت امکان پرداخت سایر بدهی‌های خود را داشته باشیم .

مالک کارخانه لوله سازی خوزستان ادامه داد : با راه اندازی شرکت تولید دارو امکان جذب ۵۰۰ کارگر را خواهیم داشت.

شرکت لوله سازی خوزستان کار خود را از سال ۵۸ با اشتغال به کار بیش از یکهزار کارگر در تولید لوله های چدنی با سایز ۶۰۰ در اهواز آغاز کرد و در حال حاضر به دلیل عدم توجیه اقتصادی برای مالک کارخانه به فکر تغییر کاربری آن هستند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : خوزستا تولید رونق
ارسال نظر

آخرین اخبار روز