تهران ۶.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۶.۹۹°
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

واکسن کرونا تا مهرماه به بخشی از دانشجویان تزریق می شود

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: مسوولان این وزارتخانه در تلاش هستند پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بخشی از دانشجویان را با هماهنگی ستاد ملی کرونا در برابر کرونا واکسینه کنند.
کد خبر: ۲۲۰۴۵
به گزارش معاصر به نقل از ایرنا، مجتبی صدیقی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه ایلام با حضور رییس جمهوری اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته توسط ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت میزان تولید واکسن در تابستان به میزان قابل قبولی افزایش یابد و بتوانیم در مهرماه بخشی از دانشجویان را در برابر این ویروس واکسینه کنیم.

وی دانشگاه ایلام را از مراکز پیشرو در اجرای پروژه‌های پژوهشی ، آموزشی و عمرانی عنوان کرد که در این مراسم نیز به عنوان میزبان تعیین شده است.

معاون وزیر علوم از افتتاح ۵۳ پروژه مرتبط با دانشگاه ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: این پروژه ها با مساحت ۶۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان افتتاح می شوند.

به گزارش ایرنا، هشت طرح ورزشی، دانشجویی و رفاهی دانشگاه ایلام در آیین کلنگ زنی پردیس ورزشی این دانشگاه روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و استاندار ایلام بصورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح و کلنگ زنی شد.

این طرح ها شامل افتتاح استخر سرپوشیده، سالن تیراندازی، ۲ قطعه زمین والیبال ساحلی، پیست دوچرخه سواری دختران و افتتاح ایستگاه شبانه روزی اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی، همچنین ارتقا و بازسازی آشپزخانه و رستوران های پسران و ارتقا سطح سرای دانشجویی دانش و شهید اختیارزاده است.

پردیس ورزشی دانشگاه ایلام نیز شامل ساماندهی فضای موجود، استخر سرپوشیده، زمین چمن طبیعی، سکوی تماشاچیان، زمین چمن مصنوعی و همچنین احداث اماکن ورزشی جدید شامل سالن چند منظوره، محوطه سازی، پارکینگ، پیست دوچرخه سواری، زمین والیبال و زمین تنیس است.

این طرح ها در قالب ۱۸۸ طرح‌ عمرانی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور است که امروز به دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی افتتاح شد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز