تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۵

کلاب هاوس به روی کاربران اندروید گشوده شد

شرکت کلاب هاوس اعلام کرد متداولترین درخواست، قابل دسترس شدن کلاب هاوس در اندروید بوده است.
کد خبر: ۲۲۲۵۸
شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس اعلام کرد اپلیکیشن خود را به روی کاربران تلفنهای هوشمند اندرویدی می گشاید.

به گزارش ایسنا، این اپلیکیشن که کاربران معروف زیادی را جذب کرده است، به شرکت کنندگان اجازه می دهد به میزبانی یا شنیدن مکالمات زنده به سبک کنفرانس بپردازند. کلاب هاوس مدت یک سال است برای کاربران iOS موجود بوده و ابتدا با جهش و سپس کندی رشد شمار کاربران روبرو شده است. شرکت کلاب هاوس اعلام کرد متداولترین درخواست، قابل دسترس شدن کلاب هاوس در اندروید بوده است.

کلاب هاوس تست نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود را در ماه میلادی جاری آغاز کرد. کاربران اندروید در آمریکا از روز یکشنبه می توانند این اپلیکیشن را دانلود کنند با این حال دسترسی به این اپلیکیشن به افرادی که در لیست انتظار بوده اند یا توسط یک کاربر فعلی دعوت شده اند، محدود خواهد بود. سایر بازارهای انگلیسی زبان از هفته های آینده به کلاب هاوس دسترسی پیدا خواهند کرد و این دسترسی به تدریج برای سایر کاربران بین المللی فراهم خواهد شد.

طبق آمار شرکت سنسور تاور، اپلیکیشن کلاب هاوس در فوریه بیش از ۹ میلیون بار دانلود شد اما این آمار در آوریل به پایین یک میلیون دانلود کاهش پیدا کرد. حتی بدون نسخه اندرویدی، شمار کاربران این اپلیکیشن امسال رشد چشمگیری پیدا کرده است با این حال کلاب هاوس با انتقاداتی در خصوص عدم اقدامات کافی برای جلوگیری از یهودی ستیزی و سایر رفتارهای سوء روبروست.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت کلاب هاوس با سرعت قابل توجهی سرمایه گذاری جذب می کند و ماه گذشته سرمایه گذاران ارزش این شرکت را چهار میلیارد دلار برآورد کردند که تا حدودی به دلیل رشد سریع این اپلیکیشن و سابقه پل دیویسون، مدیرعامل و یکی از موسسان کلاب هاوس بوده است که به ساختن اپلیکیشنهای اجتماعی پرسروصدا و جلب توجه عمومی معروف است. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کلاب هاوس اندروید
ارسال نظر

آخرین اخبار روز