تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

رییسی عید فطر می‌آید؟

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیسی عزم خود را برای ورود به عرصه انتخابات جزم کرده است و احتمالا به جهت سیادتشان در روز عید فطر اعلام کاندیداتوری می‌کنند و روز جمعه هم که روز بزرگی است برای ثبت نام به محل وزارت کشور تشریف می‌آورند.
کد خبر: ۲۲۲۸۴
به گزارش معاصر به نقل از برنا، نقوی حسینی گفت: اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات شود جبهه پایداری هم به جمع اصولگرایان خواهد پیوست و متحد خواهند شد، ولی اگر کسی غیر از آقای رئیسی نامزد انتخابات شود، جبهه پایداری نامزد مستقل خود را خواهد داشت. سعید جلیلی کاندیدا مورد حمایت جبهه پایداری خواهد بود.

ماینده پیشین مجلس و یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی عزم خود را برای ورود به عرصه انتخابات جزم کرده است.

به گزارش برنا، «سید حسین نقوی حسینی»، نماینده مجلس دهم، در رابطه با حضور ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰گفت: رئیسی عزم خود را برای ورود به عرصه انتخابات جزم کرده است و احتمالا به جهت سیادتشان در روز عید فطر اعلام کاندیداتوری می‌کنند و روز جمعه هم که روز بزرگی است برای ثبت نام به محل وزارت کشور تشریف می‌آورند.

او در ادامه در رابطه با اینکه یعنی او اذن رهبری را اخذ کرده است، گفت: وقتی که او اراده برای حضور در صحنه انتخابات را دارد به این معنا است که مقدماتش را فراهم کرده است. مقام معظم رهبری همیشه در گفتگو با داوطلبان فرمودند نفیا و اثباتا در زمینه ورود داوطلبین به عرصه انتخابات اظهارنظری نمی‌کنند و همه چیز را به عهده خود فرد گذاشته اند، ولی، چون او رییس قوه قضائیه است و منصوب مقام معظم رهبری حتما باید با هماهنگی پا به عرصه انتخابات بگذارند، حتما این هماهنگی صورت گرفته که عزم برای ورود فراهم شده است.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید با حضور رییسی وضعیت کاندیدا‌های دیگر چگونه شود، بیان کرد: در جبهه نیرو‌های انقلابی با آمدن آقای رئیسی یک وحدت و اجماع شکل می‌گیرد و همه نامزد‌هایی که حداقل در فهرست نیرو‌های انقلابی و اصولگرایی و جبهه ولایت مدار حضور دارند به کمک آقای رئیسی خواهند آمد حالا کمک صرفا به معنای انصراف نیست، ممکن است کمک به این شکل باشد که نامزد‌ها کنار او باشند و در عرصه رقابت حضور دو سه نامزد لازم است و اینکه انشاالله همه ۱۵۰ سال زنده باشند و عمر با عزت داشته باشند، ولی خوب بالاخره انسان است دیگر همه تخم مرغ‌ها را که در یک سبد نمی‌گذارند، دوم اینکه در مناظره‌ها و گفتگو‌ها و تبیین مواضع لازم است که افرادی کنار نامزد اصلی باشند و بخشی از این تبیین‌ها و گفتگو‌ها را آن‌ها انجام دهند تا دولت انقلابی شکل بگیرد.

او مطرح کرد: نیکزاد و جلیلی از چهره‌های هستند که در انتخابات در کنار آقای رییسی خواهند بود و به او کمک خواهند کرد، آقای نیکزاد نایب رئیس مجلس است و قبلا رئیس ستاد انتخاباتی آقای رئیسی بوده و سابقه خیلی خوبی دارد و وجهه مثبتی که آقای نیکزاد دارد هیچ کدام از این نامزد‌ها ندارند.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید که جبهه پایداری بخواهد در کنار اصولگرایان همکاری و ائتلافی را انجام بدهد؟ اظهار کرد: اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات شود جبهه پایداری هم به جمع اصولگرایان خواهد پیوست و متحد خواهند شد، ولی اگر کسی غیر از آقای رئیسی نامزد انتخابات شود، جبهه پایداری نامزد مستقل خود را خواهد داشت. سعید جلیلی کاندیدا مورد حمایت جبهه پایداری خواهد بود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز