تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

بوفون از یوونتوس جدا می شود

کد خبر: ۲۲۳۹۰
دروازه‌بان با سابقه ایتالیایی اعلام کرد در پایان فصل از یوونتوس جدا می‌شود ولی تصمیم نگرفته به تیم دیگری برود یا از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، جانلوئیجی بوفون پس از این فصل از یوونتوس خداحافظی خواهد کرد. این دروازه‌بان ۴۳ ساله تصمیم گرفته است که قرارداد خود را تمدید نکند و از یوونتوس جدا خواهد شد.

بوفون، دروازه‌بان ذخیره یوونتوس در این سال است و هنوز تصمیم نگرفته به تیم دیگری برود یا از فوتبال خداحافظی کند. بوفون به beIN Sports گفت: آینده من روشن است. تجربه فوق‌العاده و بسیار طولانی در یوونتوس داشتم که پس از این فصل قطعاً به پایان خواهد رسید. من همه احتمالات را در نظر خواهم گرفت. نمی‌دانم باید به تیم دیگری بروم یا دیگر ادامه ندهم.

بوفون در نوامبر ۱۹۹۵ اولین بازی خود را به عنوان یک دروازه‌بان هفده ساله در سری A آغاز کرد و سال‌ها درون دروازه یوونتوس افتخارات زیادی کسب کرد که البته نتوانست به لیگ قهرمانان برسد. او سپس مدتی را در پاری سن ژرمن سپری کرد، اما تنها پس از یک سال به یوونتوس بازگشت.

بوفون از تیم‌هایی چون پورتو و گالاتاسرای پیشنهاد دارد و اینتراخت فرانکفورت نیز به جذب او تمایل نشان داده است و باید دید او در تابستان راهی تیم دیگری می‌شود یا برای همیشه از فوتبال کنار می‌رود. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بوفون یوونتوس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز