تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

تجمع تعدادی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان

کد خبر: ۲۲۴۰۳
تعدادی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان امروز در تجمعی، همسان سازی حقوق خود با شاغلان همتراز در دستگاه‌ها را خواستار شدند.

این بازنشستگان در این تجمع که امروز (سه شنبه_۲۱ اردیبهشت) در مقابل سازمان برنامه و بودجه اصفهان برگزار شد، ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات صنفی خود، خواستار همسان سازی بر مبنای ۹۰ درصد با شاغل همتراز در دستگاه مربوطه شدند.

حمزه فتحی، یکی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان در گفت و گو با ایسنا، با تاکید براینکه خواسته ما فقط صنفی است و تاکید شد شعارها نیز فقط بر مبنای خواسته های صنفی باشد، اظهار کرد: بازنشستگان بهداشت و درمان در سراسر کشور در مقابل سازمان برنامه و بودجه استان ها تجمع کردند و پیگیر خواسته های خود شدند، چراکه تاکنون با وجود پیگیری های زیاد هیچ نتیجه ای نگرفته ایم و نگرانیم بعد از انتخابات دیگر کسی به خواسته های ما توجه نکند.

وی گفت: بازنشستگان بهداشت و درمان اختلاف حداقل ۴ تا ۵ میلیونی با یک فرد شاغل همتراز خود دارند. به عنوان نمونه من کارشناس رادیولوژی بازنشسته حقوق ۷ میلیون و ۱۰۰ تومانی دریافت می کنم، درحالی که فرد شاغل همتراز من ۱۲ میلیون دریافت می کند.

وی افزود: درحال حاضر در کل کشور همسان سازی حقوق بازنشسته ای که در بیمارستان خدمت کرده با معلمان انجام شده است، البته نمی خواهیم حقوق شاغلان کم شود بلکه می خواهیم حقوق ما بازنشستگان را نیز همتراز با آنها کنند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : اصفهان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز