تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

قیمت اجاره آپارتمان نقلی در مرکز تهران چند؟ + جدول

آپارتمان‌های مرکز تهران به علت نزدیکی به ادارات پایتخت از مزیت خاصی برای زوج‌ها و افارد کارمند برخوردار است و از سوی یدگر آپارتمان‌های این منطقه در متراژ‌های پایین نیز یافت می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۲۱
به گزارش معاصر به نقل از بورسان، بسیاری از ادارات تهران در مناطق 6 و 7 تهران یا محله‌هایی نزدیک به این مناطق پایتخت قرار دارند. از این رو اجاره آپارتمان‌های نقلی در این مناطق برای کارمندان مجرد یا زوج‌های جوان به دلیل نزدیکی به محل کار بسیار مناسب است. با این حال بررسی این مناطق نشان می‌دهد که شاید اجاره مسکن به چند دلیل در این مناطق چندان آسان نباشد.

اول اینکه بخش زیادی از این مناطق در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. از این رو تردد در این مناطق در غالب ساعات روز با خودرو شخصی امکان پذیر نیست.

دوم اینکه بخش زیادی از این مناطق همچنان بافت کلنگی خود را حفظ کرده است، از این رو از آپارتمان‌های نوساز و نقلی که مناسب برای کارمندان است چندان خبری نیست و در مجموع به دلیل تقاضای بالا برای اجاره اینگونه واحدهای آپارتمانی در مرکز شهر، قیمت بالایی دارند.

سوم اینکه این مناطق به دلیل تردد بالای خودرو معمولا با ترافیک، آلودگی صوتی و آلودگی هوا همراه هستند.

اما از مزایای این محلات این است که دسترسی آسانی به دیگر مناطق شهر دارد. همچنین دسترسی به تاکسی، مترو و اتوبوس چندان دشوار نیست. از سوی دیگر دسترسی به پارک‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و ... در این مناطق آسان است.

قیمت خرید آپارتمان‌های ۴۰ تا ۶۰ متری در تهران چند؟

بررسی آگهی‌های ثبت شده اجاره مسکن واحدهای متراژ کم یا به عبارتی نقلی نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد آپارتمان مسکونی با امکانات حداقلی بیش از 350 میلیون تومان پول لازم است و واحدهای آپارتمانی با سن کمتر از 10 سال و در محله‌های نسبتا بهتر این ناحیه که برای زوج‌های جوان مناسب باشند، حدود 450 میلیون تومان رهن کامل گذاشته شده‌اند.

همچنین برای رهن و اجاره یک واحد مسکونی نقلی حدود 200 میلیون تومان رهن و بیش از 3 میلیون تومان اجاره کسب می‌شود.

بین این محلات، میدان فاطمی دارای آپارتمان‌های مسکونی جدیدتر و به دنبال آن واحدهای کوچک‌ متراژ بیشتری دارد. محدوده شرق میدان هفت تیر، یعنی خیابان بهار شیراز، بهار، شریعتی و کلیم کاشانی نیز نسبتا واحدهای مسکونی بیشتری دارند.
بین این محلات به نظر قیمت‌ها در خیابان بهار و کلیم کاشانی کمتر است.

اما گران‌ترین واحدهای مسکونی در این مناطق در یوسف آباد و سپس سهروردی و بهجت آباد قرار دارد. در جدول زیر برخی از قیمت‌های اجاره واحدهای مسکونی در این مناطق که طی یک هفته اخیر برای اجاره به بنگاه‌های املاک سپرده شده، آمده است.

قیمت اجاره آپارتمان نقلی در مرکز تهران چند؟ + جدول

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز