تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

احتمال سفر رئیسی به کرمان و حضور بر سر مزار حاج قاسم، قبل از اعلام کاندیداتوری

طبق شنیده‌ها، احتمال سفر آیت‌الله رئیسی به کرمان و حضور وی بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای محور مقاومت قبل از اعلام کاندیداتوری وجود دارد.
کد خبر: ۲۲۴۲۸
به گزارش معاصر به نقل از مدارا، حضور آیت الله رئیسی در انتخابات قطعی شده است؛ این گزاره نقل محافل سیاسی و رسانه ای و حتی اجتماعی است؛ آیت الله ۶۱ ساله که در دور قبلی انتخابات رأی قابل قبول ۱۶ میلیونی را کسب کرد، حالا بنا دارد جریان تحول را که در دستگاه قضایی به راه انداخته است به قوه مجریه نیز سرایت دهد.

طی ۴۸ ساعت اخیر که آمدن رئیسی به انتخابات قطعی شده است، سوال رایج در هر کوی و برزنی این است که او چه زمانی برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه می‌کند؛ برخی شنیده ها و اخبار و حکایت از آن دارد که رئیسی در روز جمعه که روز مبارکی در فرهنگ اسلامی است با مراجعه به ساختمان وزرات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام خواهد کرد.

اما این سوال نیز که رئیسی در کجا اعلام کاندیداتوری خواهد کرد مطرح است؛ پیش تر اعلام شده بود که رئیسی در روز یا شب عید فطر اعلام نامزدی خواهد کرد؛ این یعنی اینکه از حالا باید منتظر باشیم تا ظرف حداکثر ۲۴ ساعت آینده، اعلام کاندیداتوری رئیسی رسما اعلام شود.

طبق شنیده های خبرنگار مدارا، احتمال سفر آیت‌الله رئیسی به کرمان و حضور وی بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای محور مقاومت قبل از اعلام کاندیداتوری وجود دارد.

رئیسی علاقه قلبی وافری به حاج قاسم دارد؛ ماجرای حضور حاج قاسم در مضجع مطهر رضوی هنگام غبارروبی در زمان تولیت آیت الله رئیسی در آستان مقدس رضوی، زبانزد عام و خاص است؛ با اجازه رئیسی، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تنها فرد غیرروحانی است که ظرف دهه‌های اخیر، در کسوت خادمی آستان انیس‌النفوس حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) توفیق ورود به مضجع نورانی امام هشتم و غبارروبی داخل ضریح مطهر را داشته است.

رئیسی در زمان ریاست بر عدلیه نیز، پس از شهادت حاج قاسم به دست اشرار تروریست آمریکایی، پیگیری پرونده این جنایت تروریستی را با جدیت در دستور کار قرار داده است و در سفر خود به عراق در بهمن ماه سال گذشته نیز این موضوع را مجدانه پیگیری کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز