تهران ۲۴.۸۴° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

جنگنده‌های صهیونیستی ساختمان‌های دولتی را در غزه بمباران کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز (چهارشنبه) به شکل گسترده زیرساختها، مقرها و ساختمان‌های دولتی فلسطینی‌ها را در «باریکه غزه» بمباران کردند.
کد خبر: ۲۲۴۳۵
به گزارش معاصر به نقل از ایرنا، «ایاد البزم» سخنگوی وزارت کشور فلسطین در غزه گفت که جنگنده‌های اشغالگران صهیونیست همه ساختمان‌های پلیس در نوار غزه و مقر سازمان امنیت داخلی را در سایت معروف به «شهر عرفات» بمباران و تخریب کردند.

وی توضیح داد که در این سایت که هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت، ساختمان‌های پلیس، وزارت کشور، اطلاعات، اداره‌های گذرنامه، اداره آموزش و پرورش و مراکز امنیتی و حفاظتی «القادسیه، المیناء، البحریة»، دانشکده و مراکز آموزشی پلیس قرار دارد.

سخنگوی وزارت کشور فلسطین افزود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰ بار به استان «خان یونس» در جنوب نوار غزه حمله کردند و همه مراکز دولتی را هدف قرار دادند که در نتیجه تجاوز آنها ده‌ها زن و کودک زخمی شدند.

البزم ادامه داد که جنگنده‌های رژیم صهونیستی همچنین پایگاه‌های خالی از نیرو و تجهیزات مقاومت فلسطین را در مناطق مختلف نوار غزه هدف قرار دادند.

صهیونیست‌ها در ادامه تجاوزات هوایی خود خانه‌های سه تن از رهبران «گردان‌های شهدای القسام» را در غزه بمباران کردند.

دکتر «القدرا» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین نیز گفت که صهیونیست‌ها آگاهانه خانه‌های شهروندان و محلات مسکونی شلوغ از جمله زنان و کودکان را در بیش از نیمی از نوار غزه هدف حملات هوایی قرار داده‌اند.

وی افزود که در نتیجه بمباران آگاهانه خانه‌های مردم بی‌دفاع غزه ۴۳ درصد از شهدای حملات ادامه دار صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

این مقام وزارت بهداشت فلسطین شمار کل شهدا و زخمی‌ها در نوار غزه را تاکنون ۳۵ شهید شامل ۱۲ کودک و ۳ زن و ۲۳۳ زخمی اعلام کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز