تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

بازداشت یک ایرانی پیاده‌رو در مسیر بزرگراهی در نزدیکی مونیخ

تحقیقات پلیس مرزی نشان داد که این تبعه ایرانی در جریان یک قاچاق سازمان‌یافته از طریق ترکیه و سایر کشورهایی که در مسیر ترکیه تا آلمان قرار دارند، وارد این کشور شده است.
کد خبر: ۲۲۴۶۸
ماموران پلیس آلمان یک ایرانی را بازداشت کردند که در حاشیه بزرگراهی در نزدیکی مونیخ در حال دویدن بود. او به شکل غیرقانونی وارد آلمان شده و تحقیقات پلیس درباره قاچاقچیانی که او وارد آلمان کرده‌اند، ادامه دارد.
 
به گزارش معاصرنیوز به نقل از دویچه وله، روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت (۱۱ مه) و پس از یک تماس تلفنی، ماموران پلیس مردی ایرانی را پیدا کردند که در حاشیه بزرگراهی در نزدیکی مونیخ در حال دویدن بود. این مرد ۳۴ ساله کارت شناسایی نداشته و به پلیس گفته است که قصد دارد به دیدار دوستانش در هامبورگ برود.

پلیس که احتمال می‌داد این فرد به شکل غیرقانونی وارد آلمان شده باشد، او را برای انجام مراحل بیشتر بازرسی بازداشت کرد. تحقیقات پلیس مرزی نشان داد که این تبعه ایرانی در جریان یک قاچاق سازمان‌یافته از طریق ترکیه و سایر کشورهایی که در مسیر ترکیه تا آلمان قرار دارند، وارد این کشور شده است.

قاچاقچیان او را در رومانی سوار یک کامیون کوچک کردند که در یک تریلی حمل و نقل ماشین جا داده شده بود. این فرد به پلیس گفته است که تنها برای مرحله آخر سفر خود ۲۰۰۰ یورو به قاچاقچیان پرداخت کرده است.

پلیس اکنون در حال انجام تحقیقات بیشتر پیرامون گروه‌های قاچاقچی است که درگیر این کار بوده‌اند و به ویژه در پی یافتن راننده کامیون است. طبق یافته‌های اولیه پلیس کامیون‌های کوچک دیگری نیز در تریلی بارگیری شده‌اند. پلیس از شاهدان عینی برای یافتن این باند قاچاق یاری خواسته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : قاچاق انسان مونیخ
ارسال نظر

آخرین اخبار روز