تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

دستگیری زن سارق با عنوان پرستار سالمند

کد خبر: ۲۲۴۷۰
سرکلانتر هفتم پلیش پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زن سارق با پوشش پرستار سالمندان در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از منزل سالمندان توسط یک پرستار زن پرونده به سرعت برای شناسایی او در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از سارقی حرفه ای را به دست آوردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: شیوه و شگرد زن سارق به این شکل بوده که وی در پوشش پرستار با استفاده از قرص خواب آور سالمندان را به خواب می‌برده و وسایل آن ها را سرقت می‌کرده است.

وی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی سارق حرفه ای و با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات زن سارق را در مخفیگاه خود واقع در خیابان وحدت اسلامی دستگیر کردند. همچنین تعداد زیادی قرص خواب آور از خانه او کشف شد.
سرهنگ جلیلیان اظهار کرد: متهم در بازجویی هایی پلیسی به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد و مال باختگان نیز این سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

سرکلانتر هفتم در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی اموال سرقت شده توسط کارشناسان بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: بررسی جزییات پرونده و سرقت های احتمالی دیگر در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : سرقت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز