تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

نزدیکان عارف: بیانیه انصراف از انتخابات فاقد اعتبار است/ تصمیم نهایی روز شنبه

فعال رسانه‌ای نزدیک به عارف بیانیه‌ منتشر شده بر روی برخی خروجی‌های سایت‌های خبری با عنوان ‌«خداحافظی عارف از صحنه انتخابات ریاست جمهوری» را فاقد اعتبار عنوان کرد و گفت: داوطلبی محمد رضا عارف هنوز مشخص نیست و تا روز شنبه باید صبر کرد.
کد خبر: ۲۲۵۱۱
داوطلبی محمد رضا عارف هنوز مشخص نیست و تا روز شنبه باید صبر کرد.
به گزارش معاصر به نقل از ایرنا، از ساعات نخست امروز برخی سایت‌ها و کانال‌ها، از انتشار بیانیه انصراف «محمدرضا عارف» رییس فراکسیون امید مجلس دهم از داوطلبی در انتخابات خبر می‌دهند.

در همین زمینه «علیرضا خامسیان» فعال رسانه‌ای نزدیک به عارف در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، ضمن تکذیب خبر انصراف عارف گفت: بیانیه‌ای که روی برخی خروجی‌های خبری و سایت‌ها به نقل تارنمای انجمن اسلامی مدرسین با عنوان ‌ «خداحافظی عارف از صحنه انتخابات ریاست جمهوری» منتشر کردند، فاقد اعتبار است و اعلام داوطلبی یا عدم حضور رییس بنیاد امید ایرانیان هنوز مشخص نیست و تا روز شنبه باید صبر کرد.

در بیانیه منتشر شده تارنمای انجمن مدرسین دانشگاه به نقل از عارف آمده است: اما همانطور که در جلسات دو هفته گذشته تحلیل گردید، معتقدم بر اساس روند حاکم بر کارزار انتخابات، شرایط حضور و اثربخشی لازم برای کمپین و اجرای راهکارها فراهم نیست.حضور اینجانب در این شرایط قطعا بر پیچیدگی انتخاب می‌افزاید و رقابت‌های درون جریان اصلاحات را به سمت واگرایی سوق خواهد داد و تجربه تلخ سال ۸۴ را تکرار خواهد کرد. به همین دلیل، ضمن تشکر مجدد و صمیمانه از همه شما عزیزان، عدم ورود به کارزار انتخابات را اعلام کردم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز