تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

پزشکیان: آزموده را آزمودن خطاست

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی شود با افرادی که سال ها مسئولیت داشته و مسبب مشکلات هستند راه را ادامه داد. باور غلطی است که فکر کنیم این افراد می توانند مشکلات را حل کنند. آزموده را آزمودن خطاست.
کد خبر: ۲۲۵۹۵
به گزارش معاصر به نقل از ایسنا،  مسعود پزشکیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه من را مصمم به حضور در انتخابات کرده، این است که تصور می کنم تنها راه برون رفت از مشکلات اتکا به علم و انسان هایی است که با این باور اتکا به علم و دانش، می توانند به حل مشکلات کمک کنند و مشارکت همه جانبه ای ایحاد کنند. باید از همه ظرفیت های کشور  و ایرانیان داخل و خارج از کشور استفاده کرد.

وی ادامه داد: معتقدم بدون دانش و آگاهی هر تصمیمی منجر به مشکلات امروز کشور می شود. بدون مشارکت مردم و تعامل با مردم امکان برون رفت از این مشکلات نداریم. باور کنیم همه ایرانیان می توانند مشکلات را حل کنند.بدون همه اقوام و با اتکا به یک گروه و دسته و جناح امکان حل مشکلات وجود ندارد. روند تفرقه و اختلافات و تنش داخلی و تنش با همسایگان را حل کنیم ،زیرا با تنش نمی توان به توسعه رسید. با حذف و زندان کردن، جنگ و محروم کردن به جایی نمی رسیم. باید درد و نیازهای مردم را بفهمیم و با تمام وجود باید دردهای آنها را پیگیری کنیم. به جای اینکه مشکل مردم را حل کنیم نباید مردم را بزنیم.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر سیستم را درست کنیم، با فساد و رانت مقابله می شود، تصریح کرد: اگر FATF  داخلی را پیاده کنیم، رانت خواران نمی توانند پول خواری کنند. اگر یارانه ها را به افراد راحت طلب و ثروتمند نداده و به نیازمندان بدهیم، مشکلات معیشتی اقشار ضعیف بهبود می یابد. نمی شود با افرادی که سال ها مسئولیت داشته و مسبب مشکلات هستند راه را ادامه داد. باور غلطی است که فکر کنیم این افراد می توانند مشکلات را حل کنند. آزموده را آزمودن خطاست. باید به جوانان و زنان  و همه اقوام اتکا کرد.

پزشکیان در پاسخ به پرسش که به نفع چه کسی کناره گیری می کند، گفت: من با قدرت در صحنه هستم اما اگر اقبال مردم در جبهه اصلاحات براساس نظرسنجی های ملی به یک نفر زیادتر باشد، گفته ام به نفع آن فرد کنار می روم. اشتباه است که گفته شود نامزد پوششی جهانگیری هستم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز