تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

پیش‌بینی روند پربازده‌ترین رمزارز هفته / دوج‌کوین چه می‌شود؟

ارز دیجیتال پالیگان (MATIC) در یک هفته گذشته بیشترین بازدهی مثبت را در بین ۱۰۰ ارز برتر مارکت‌کپ داشته است. رشد این ارز ادامه دارد؟
کد خبر: ۲۲۶۸۱
به گزارش معاصر به نقل از تجارت‌نیوز، ارز دیجیتال پالیگان در یک هفته گذشته حدود ۸۰ درصد رشد کرده است و به قیمت ۱/۷۶ دلار رسید و ابزار فیبوناچی هدف‌های بعدی این ارز را ۱/۹۰ و ۲/۰۹ نشان می‌دهد.

بعد از شروع روندی صعودی در این ارز اندیکاتور مکدی هم سیگنال صعودی داد و خط مکدی بالاتر از خط سیگنال حرکت کرد و این یعنی قدرت خریدار زیاد شده بود.

اما در حال حاضر شاهد یک واگرایی در نمودار RSI هستیم و این نمودار به لزوم تثبیت تاکید دارد. همچنین کاهش حجم معاملات احتمال ایجاد اصلاح را زیاد می‌کند.

دوج‌کوین DOGE

بعد از ریزش دوج‌کوین تا کانال ۳۰ سنت این ارز دوباره خریدار پیدا کرد و حالا خود را به محدوده ۵۲ سنت نزدیک کرده است اما در این محدوده فشار فروش زیاد است.

دوج‌کوین یک محدوده مقاومتی روی قیمت ۵۶ سنت دارد که در صورت شکستن این محدوده می‌تواند اعداد بالاتری را هم به دست بیاورد اما فعلا کندل‌ها فشار فروش را نشان می‌دهند.

محدوده حمایتی دوج‌کوین ۴۸ سنت است و اگر این ناحیه از دست برود احتمال ریزش دوج‌کوین تا محدوده ۳۷ سنت هم وجود دارد.

اگر دوج‌کوین نتواند از مقاومت ۵۶ سنت عبور کند و ناحیه حمایتی ۴۸ سنت را هم از دست بدهد ریزش این ارز تا محدوده ۳۷ سنت محتمل خواهد بود و احتمالا این ریزش کوتاه‌مدت نیست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز