تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

شوک جدید برای بیت کوین

بعد از ریزش‌های پی در پی بیتکوین بعد از اخبار منتشر شده در رابطه با آن، این بار نوبت چین بود که با خالی کردن پشت این رمز ارز سقوط دیگری را برای آن رقم بزند.
کد خبر: ۲۲۸۹۴
به گزارش معاصر به نقل از بورسان، در چند روز گذشته بعد از اینکه ایلان ماسک عدم ارائه خدمات شرکت تسلا به وسیله بیتکون را به علت مسائل محیط زیستی اعلام کرد، این رمز ارز افت قیمتی حدودا ده درصدی را تجربه کرد و سطح حمایتی مهم خود در 47 هزار را از دست داد.

اما در شب گذشته، در خبری که در رویترز منتشر شد، دولت چین موسسات مالی و شرکت‌های پرداختی را از ارائه خدمات مربوط به معاملات رمزارز ها منع کرده است و به مردم در مورد معاملات ارزهای دیجیتال هشدار داده است. اما نگهداری رمزارزها توسط مردم بلامانع است
چین تا کنون یکی کشورهای موافق و حامی رمزارزها بوده و از استخراج کننده‌های مهم تو این زمینه است.

پیشبینی تکنیکالی قیمت بیتکوین
بر اساس تحلیل تکنیکال بیتکوین هم اکنون در یک کانال نزولی در حال حرکت است و درحال حاضر به کف کانال نزدیک شده است و ممکن است در آنجا حمایت شود.این رمز ارز از سقف قیمتی تا کنون حدودا 40 درصد ریزش داشته است.

بیتکوین در سطح حدود 40 تا 42 هزار حمایت مهم میانگین متحرک 200 روزه را دارد که در چند روز گذشته از این ناحیه مورد حمایت قرار گرفته است. اما هم اکنون این حمایت را از دست داده است. البته اگه کندل روزانه بالای این محدوده بسته شود این حمایت همچنان پابرجاست. در حال حاضر بیت کوین بعد از از دست دادن حمایت حدودا 40 هزار دلار، حمایتهای سطح حدودا 37 و بعد 31 هزار را در پیش رو دارد، که با شرایط موجود ریزش تا محدوده فوق بسیار محتمل است.

شاخص ترس و طمع نیز در سطح بسیار پایین و تقریبا برابر با زمانی است که خبر انتشار ویروس کرونا در دنیا پخش شده بود. بر اساس این شاخص در حال حاضر اکثر افراد در جایگاه فروشنده هستند و ترس بر بازار حاکم است. تکنیکالیست‌ها اعتقاد دارند که وقتی شاخص فوق بسیار کاهش یافته دقیقا زمان خرید است.

اخبار شنیده شده حاکی از این است که در حاضر نهنگ‌ها وارد عرصه نشده اند و اکثر فروشندگان، سرمایه‌گذاران کوچک هستند. در صورت صحت این موضوع، خبر خوبی برای این بازار است.

در ریزش‌های اخیر بیتکوین، درست است که هم‌زمان کل بازار رمزارزها متلاطم شده است اما در کل درصد ریزش آلت‌کوین‌ها در مقایسه با بیتکوین بسیار کمتر بوده است و اکثر آنها توانسته اند به مسیر صعودی خود ادامه دهند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز