تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

"بابک خرمدین" در پشت صحنه فیلم «بودن»/ مادر، بازیگر فیلم فرزند (+عکس)

موضوع قتل این کارگردان، قطعه قطعه شدن جنازه و حکم احتمالی مطرح شده برای والدین سالمند در رسانه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۰۰
به گزارش معاصر به نقل از عصر ایران، جسد "بابک خرمدین" کارگردان 47 ساله ایرانی روز گذشته در منطقه اکباتان تهران پیدا شد و اعتراف پدر و مادرش در باره همدستی برای قتل او و مثله کردن فرزند شوک عمومی را برانگیخت. 

به گزارش عصرایران، قتل این کارگردان، قطعه قطعه شدن جنازه و حکم احتمالی مطرح شده برای والدین سالمند در رسانه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود و فضای توییتر و اینستاگرام پر از تصاویر و کامنت‌هایی در مورد این کارگردان و"چرایی قرار گرفتن انسان" در این موقعیت است.  

بحث تفاوت حکم احتمالی پدر به عنوان متهم درجه یک و معاونت مادر خرمدین در این اقدام نیز یکی دیگر از سوژه‌های مطرح شده در رسانه‌های اجتماعی است. 

برخی رسانه‌ها به نقل از "فخرالدین جعفرزاده سرپرست سابق دادسرای جنایی تهران که اکنون وکیل دادگستری است"، مجازات مادر را بیش از "پانزده سال حبس" عنوان کرده‌اند که از میزان مجازات پدر وی بیشتر خواهد شد. عصر ایران این اظهار نظر را تائید نمی‌کند.

از آثار بابک خرم‌دین می توان به "بور بیجاده رنگ” ۱۳۸۶( ۲۲ دقیقه)، "سه شنبه: مامان” ۱۳۸۸( ۹ دقیقه)،فیلم نیمه بلند داستانی "روزن (کورسو) ” ۱۳۸۹ (۴۲ دقیقه) ، فیلم بلند داستانی "سوگنامه ای برای یاشار” ۱۳۹۲ ساخته شده در لندن (۷۲ دقیقه)، ساخت سه فیلم کوتاه داستانی به نام‌های "برش” ۱۳۸۳ به مدت (۱۲ دقیقه) نام برد.

"بابک خرمدین" و مادرش در پشت صحنه فیلم کوتاه "بودن" بهمن 96-  مادر "بابک خرمدین" در این فیلم بازیگر او بود/ عکس: المیرا صفرنژاد- عصر ایران








انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز