تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

پایان کار جهانبخش در برایتون؟

کد خبر: ۲۳۰۱۰
اتفاقات ناامیدکننده بازی با سیتی شاید پایان کار جهانبخش در برایتون بوده باشد.

روزنامه همشهری نوشت: «اگرچه برایتون از شکست برابر قهرمان زودهنگام لیگ جزیره یک پیروزی با شکوه ساخت اما این کامبک تاریخی برابر منچسترسیتی به هیچ‌ وجه خوشایند علیرضا جهانبخش نبود. علی جهان که بعد از قطعی‌شدن بقای برایتون در لیگ برتر فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و در چند مسابقه از ابتدا به میدان رفته است، در دیدار با سیتی نمایش ناامیدکننده‌ای داشت. او که در ترکیب اصلی برایتون قرار داشت، در دقیقه ۴۸ و زمانی که تیمش ۲ بر صفر عقب بود، تعویض شد تا در ادامه شاگردان گراهام پاتر ۳ گل به ثمر برسانند و هر ۳ امتیاز بازی را به‌ دست بیاورند. جهانبخش در طول مدت حضورش در زمین، بازی خوبی ارائه نداد و با دریافت نمره ۶.۱ ضعیف‌ترین نفر تیمش شد.

چیزی که اسم وینگر ایرانی برایتون را بعد از این بازی بیشتر سر زبان‌ها انداخت، تکل خشن او روی پای ایلکای گوندوغان، ستاره محوری سیتی بود. گوندوغان البته تا مدت‌ها بعد از برخورد در زمین باقی ماند اما نهایتا در دقیقه ۵۶ با احساس ناراحتی تعویض شد تا در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا هواداران نگران وضعیت او باشند. سیتی از دقیقه دهم این مسابقه ۱۰ نفره شده و این مسئله در کام‌بکی که آنها خوردند بی‌تأثیر نیست.

با این همه اما به‌ نظر می‌رسد اتفاقات این چند بازی و مخصوصا مسابقه آخر برابر سیتی مختصر شانس‌های جهانبخش برای ادامه حضور در برایتون را هم از بین برده باشد. شاید او به‌ خاطر نیمکت‌نشینی‌های طولانی، آمادگی و اعتماد به نفس‌اش را از دست داده باشد و شاید هم واقعا از ابتدا در سطح لیگ دشوار انگلستان نبوده است. هر چه هست این شرایط اصلا به سود او نیست و به‌ طور کامل آینده فوتبالی علیرضا را به خطر انداخته است. حالا حوزه باشگاهی به کنار، اما در بحث ملی هم این پسر یکی از امیدهای ما بود و با شرایط فعلی اصلا معلوم نیست اسکوچیچ بتواند در مسابقات مهم خرداد روی او به‌ عنوان بازیکن ثابت حساب کند.» انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : برایتون جهانبخش
ارسال نظر

آخرین اخبار روز