تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

درآمد میلیاردی فدراسیون فوتبال از جنجال در لیگ

کد خبر: ۲۳۰۲۵
رأی کمیته انضباطی درخصوص حوادث اخیر در بازی‌های پرسپولیس با سپاهان و استقلال صادر و خاطیان باید یک میلیارد تومان جریمه بپردازند.

رویداد۲۴ رای کمیته انضباطی درخصوص بازی های پرحاشیه اخیر پرسپولیس با سپاهان و استقلال اعلام شد و خاطیان علاوه بر محرومیت، جمعا مبلغی به میزان یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان باید پرداخت کنند.

فرشاد فرجی و بهزاد غلامپور پس از جنجال های دربی محروم شدند، جلال حسینی و عزت الله پورقاز هم بابت اتفاقات اصفهان دچار محرومیت شدند ولی آنها جدا از محرومیت، باید مبالغ سنگینی را پرداخت کنند.

در جمع پرسپولیسی ها، فرشاد فرجی و مهدی ترابی جمعا ۱۵۰ میلیون و باشگاه پرسپولیس نیز ۱۵۰ میلیون تومان بابت حواشی دربی و سیدجلال حسینی، سعید آقایی و محمدحسین کنعانی زادگان جمعا به مبلغ ۲۲۵ میلیون و باشگاه پرسپولیس ۱۰۰ میلیون تومان بابت بازی با سپاهان جریمه شدند که جمع جرایم پرسپولیسی ها، ۶۲۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: واکنش تند کاپیتان پرسپولیس به حکم محرومتیش

در جمع آبی پوشان نیز محمد نادری، سیداحمد موسوی و بهزاد غلامپور جمعا به میزان ۲۲۵ میلیون و باشگاه استقلال نیز ۱۰۰ میلیون جریمه شد که جمع جرائم آبی پوشان به عدد ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است.

در جمع اصفهانی ها نیز عزت الله پورقاز و محمدرضا حسینی جمعا ۱۵۰ میلیون و باشگاه سپاهان ۱۰۰ میلیون جریمه شدند که مجموع جرایم اصفهانی ها رقم ۲۵۰ میلیون تومان است.

همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی از دو تیم پرسپولیس و سپاهان جمعا ۳۰ میلیون تومان جریمه شدند تا مبلغ کلی جرایم ناشی از حواشی بازی های پرسپولیس با استقلال و سپاهان به عدد یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان برسد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : فدراسیون فوتبال
ارسال نظر

آخرین اخبار روز