تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰

شرایط جدید دورکاری در تهران از فردا

کد خبر: ۲۳۰۵۶
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری کرونا در دستگاه‌های دولتی خودداری شود، در عین حال از دورکاری 50 درصدی کارکنان در تهران از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

ایسنا: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری کرونا در دستگاه‌های دولتی خودداری شود، در عین حال از دورکاری 50 درصدی کارکنان در تهران از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

غلامرضا عباس پاشا در تشریح اعمال دورکاری ادارات از فردا (شنبه،یکم خرداد 1400) در استان تهران گفت: بی‌تردید باید از عادی انگاری کرونا در تمامی دستگاه ها خودداری کنیم. البته این موضوعی است که همه شهروندان به آن باید توجه داشته باشند تا خدایی نکرده بار دیگر گرفتار خیز جدیدی از این بیماری نشویم.

وی گفت: به حمدالله در حال حاضر همکاری دستگاه های دولتی در رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب است به شکلی که شاهد رعایت بالای 70 درصد فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ادارات هستیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و این موارد حتی بیش از پیش مدنظر پرسنل قرار گیرد.

وی افزود: درحال حاضر تهران در شرایط نارنجی کرونا قرار دارد لذا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از فردا یکم خرداد ماه کارمندان مشاغل ضروری و مهم می‌توانند تا ۷۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند؛ یعنی در این بخش نیز تا ۵۰ درصد می‌توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا ساعت کار کارمندان همانند قبل خواهد بود ادامه داد: به این ترتیب ساعت کار کارمندان از ۳۰: ۷ دقیقه صبح تا ۳۰ :۱۴ دقیقه عصر خواهد بود. مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و اجرای شرایط شهرهای نارنجی به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : دورکاری تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار روز