تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

عدم تمایل استقلال به جذب دو ستاره سابق تیم ملی!

کد خبر: ۲۳۱۵۳
احتمال دارد ۲ ستاره سابق تیم ملی در فصل بعد لیگ‌برتر راهی تهران شوند، اما آن تیم استقلال نیست.

به گزارش میزان در روز‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره خروج سه بازیکن کلیدی تراکتور به واسطه اختلاف با رسول خطیبی مطرح شده است. در این میان باشگاه تراکتور در روز ۲۱ اردیبهشت سال جاری، به طور رسمی به آخرین وضعیت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی واکنش داد. در همین راستا حسن آذرنیا مدیر تراکتور اظهار داشت: این دو بازیکن تا پایان فصل با باشگاه قراردارند و با این بازیکنان مذاکره خواهد کرد.

در همین حال گمانه‌زنی‌ها از علاقه استقلال به اشکان دژاگه حکایت دارد؛ از طرف دیگر رضا قوچان‌نژاد نیز بعد از پایان قراردادش با زووله هلند به حضور در لیگ‌برتر ایران نزدیک شده است و بعید نیست که دژاگه و قوچان‌نژاد، دوباره در تیمی تهرانی همبازی شوند. مسعود شجاعی هم احتمالاً با پایان فصل بیستم لیگ برتر برای طی کردن دوره‌های مربیگری از کشور خارج می‌شود.

در همین راستا یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، اظهار داشت: فرهاد مجیدی تمام تمرکز خود را روی نتایج این فصل استقلال قرار داده و تا اینجای کار با هیچ بازیکنی صحبت نکرده است. ضمن اینکه هرگونه مذاکره پیش از موعد با بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر علاوه بر غیرقانونی بودن می‌تواند فشار‌ها را روی شاگردان مجیدی افزایش دهد؛ اما به صورت قاطع می‌توانم بگویم دژاگه و قوچان‌نژاد به خاطر سن و دستمزد بالا (احتمالاً ارزی) مورد توجه مجیدی نیستند.

گفتنی است قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال روبه پایان است و  در خط حمله امین قاسمی‌نژاد یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های مورد توجه آبی‌پوشان است. باشگاه استقلال پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا  مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد با بعضی بازیکنان را شروع کرده بود؛ اما تعیین تکلیف ماجرا به هفته‌های اخیر بستگی دارد. به ویژه که عملکرد بعضی از بازیکنان با اُفت فاحشی روبه‌رو بوده است.

پیش از این مجیدی در نشست خبری پیش از دربی در خصوص جذب بازیکنان برای فصل بیست‌ویکم لیگ برتر، اظهار داشت: ما در یک پست ۵ بازیکن خیلی خوب داریم، اما در یک پست دیگر که بازیکن ما مصدوم می‌شود جایگزین نداریم. همین مساله باعث می‌شود ترکیب اصلی و با ثباتی نداشته باشیم. منظور من این است در تیم بزرگی مثل استقلال، تیم باید با تفکرات کادرفنی بسته شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : استقلال
ارسال نظر

آخرین اخبار روز