تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

کریم باقری به کادرفنی تیم ملی اضافه شد

کد خبر: ۲۳۲۷۸
ایرنا : در پی درخواست فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور کریم باقری در تیم ملی، باشگاه پرسپولیس با حضور موقت این مربی در تیم ملی موافقت کرد.

با اعلام باشگاه پرسپولیس، با پیشنهاد رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و موافقت مدیریت باشگاه پرسپولیس و با هماهنگی کادرفنی، کریم باقری برای مدتی کوتاه، در اردوی تیم ملی فوتبال حضور پیدا می‌کند تا در راه صعود به جام جهانی در کنار دراگان اسکوچیچ فعالیت کند.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بعد از آن که پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید، بررسی تمام ابعاد این پیشنهاد در دستورکار قرار گرفت. در این مسیر، از یحیی گل‌محمدی نظرخواهی شد شد و بنا به مصلحت اندیشی ملی، کمک به تیمی که متعلق به ۸۵ میلیون نفر ایرانی است و نگاه ملی که همه پرسپولیسی‌ها در طول تاریخ به فوتبال کشورمان داشتند، به صورت موقت و تنها تا پایان دور مقدماتی انتخابی جام جهانی، باقری به عنوان دستیار اسکوچیچ به کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شود.

تیم ملی کشورمان روز ۱۳ خرداد مقابل هنگ‌کنگ، روز ۱۷ خرداد برابر بحرین، ۲۱ خرداد مقابل کامبوج و در نهایت سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه با عراق در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی بازی خواهد کرد و بعد از اتمام این چهار مسابقه، کریم باقری به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری از اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس بازمی‌گردند.

این در حالی است که اوایل حضور اسکوچیچ در تیم ملی هم از باقری به عنوان یکی از دستیاران او یاد شده بود که حضور مربی پرسپولیس در آن مقطع در تیم ملی منتفی شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز