تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲

بازگشایی تالارهای پذیرایی تهران

مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تأمین فضای هشت مترمربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.
کد خبر: ۲۳۴۶۳
معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از بازگشایی و فعالیت مجدد تالارهای پایتخت مشروط بر رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

"سرهنگ نادر مرادی" شامگاه جمعه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: در پی مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر و تلاش همه دستگاه‌ها به خصوص ناجا مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا از روز پنجشنبه ششم خردادماه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تأمین فضای هشت مترمربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ گفت: در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها (سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهرها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم و ضروری است.

به گزارش ایرنا، پس از شیوع کرونا و در چند مقطع زمانی به منظور کاهش احتمال شیوع این ویروس کشنده، فعالیت تالارهای پذیرایی به حالت تعلیق درآمد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : تالار کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز