تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

رضایت اولیای دم به یک خانم پس از ۱۷ سال

کد خبر: ۲۳۸۰۳
یک بانو پس از تحمل ۱۷ سال حبس عصر چهارشنبه همزمان با افتتاح ساختمان جدید ندامتگاه منطقه کاشان در روستای یزدل از توابع آران و بیدگل با رضایت اولیای دم آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس ندامتگاه کاشان در آیین افتتاح ساختمان جدید ندامتگاه این منطقه که با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان برگزار شد، افزود: برای ساخت این ندامتگاه با مساحت ۶۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، افزون بر ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

عباس محبوبی با بیان اینکه ظرفیت ندامتگاه جدید کاشان بیش از ۷۵۰ نفر است، ادامه داد: اکنون افزون بر یکهزار مددجو با موضوعات مالی، مواد مخدر و قتل در ندامتگاه کاشان حضور دارند.

وی اضافه کرد: پنج درصد از جمعیت مددجویان کاشان را بانوان تشکیل می‌دهند.

رییس ندامتگاه کاشان همچنین از تلاش‌های مستمر دادستان آران و بیدگل و جلب رضایت اولیای دم درخصوص بانویی که ۱۷ سال در حبس بود، تقدیر کرد.

ندامتگاه جدید کاشان در کیلومتر ۱۰ جاده قدیم کاشان – قم، بعد از شهرک صنعتی جنب زیارتگاه بی بی زینب در روستای یزدل ساخته شده است.

یزدل روستایی در دهستان سفیددشت از توابع بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان ایران است.

در آیین افتتاح ندامتگاه کاشان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه  امام جمعه کاشان، علی‌اکبر مرتضایی فرماندار ویژه این شهرستان، مدیران کل زندان‌ها و دادگستری استان اصفهان و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز حضور داشتند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : اولیای دم اعدام
ارسال نظر

آخرین اخبار روز