تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

ایده جدید ایلان ماسک: افتتاح رستورانی به سبک دهه ۱۹۵۰ میلادی

ایلان ماسک ظاهرا به دنبال ورود به صنعت رستوران‌داری است و ممکن است رستورانی به سبک دهه ۱۹۵۰ میلادی در ایستگاه شارژ خودروهای تسلا باز کند.
کد خبر: ۲۳۸۳۲
لیست غذاهای این رستوران شاید وقتی خودرو تسلای خود را در حالت پارک می‌گذارید، روی صفحه نمایش لمسی آن ظاهر شود

به گزارش معاصر به نقل از ایندیپندنت، ایلان ماسک وقتی اولین بار از طرح خود صحبت کرد، مجموعه‌ای از ایده‌های جدید را برای آن توضیح داد.

ایلان ماسک ظاهرا به دنبال ورود به صنعت رستوران‌داری است و ممکن است رستورانی به سبک دهه ۱۹۵۰ میلادی در ایستگاه شارژ خودروهای تسلا باز کند.

این میلیاردر کارآفرین خیلی وقت پیش هم به این برنامه‌های خود اشاره کرده و در سال ۲۰۱۸ گفته بود که می‌خواهد «رستورانی با پس‌زمینه موسیقی راک که با ماشین بتوان وارد آن شد و پیست اسکیت داشته باشد، در یکی از ایستگاه‌های جدید ابرشارژر تسلا در لس آنجلس بسازد.»

به گزارش سایت الکترک، اکنون شرکت خودروسازی برقی آقای ماسک اولین گام‌ها را برداشته است تا نشان تجاری تازه‌ای را برای استفاده در صنعت رستوران‌داری ثبت کند. 
 
از قرار معلوم، در درخواست ثبت این نشان تجاری آمده است: «ثبت نشان تجاری TESLA™ به منظور پوشش خدمات رستورانی، رستوران‌های سیار، رستوران‌های پذیرایی از خود، و رستوران‌های بیرون‌بر درخواست شده است.»

درخواست ثبت این نشان تجاری شامل اسم تسلا، لوگوی تسلا، و نسخه‌ای ویژه از نام این شرکت است که شاید به معنی آن باشد که تسلا می‌خواهد این رستوران‌ها را برای استفاده مالکان خودروهای آن شرکت در حین شارژ خودروهاشان، تاسیس کند.

بنا به گزارش‌های رسیده، ثبت این درخواست در اداره ثبت اختراعات و نشان‌های تجاری ایالات متحده در روز ۲۷ مه انجام شده است.

ایلان ماسک وقتی اولین بار از طرح خود برای افتتاح رستورانی صحبت کرد، مجموعه‌ای از ایده‌های جدید را برای آن توضیح داد.

او در توییت‌هایی در پی آن، گفت که لیست غذاهای این رستوران شاید وقتی خودرو تسلای خود را در حالت پارک می‌گذارید، روی صفحه نمایش لمسی آن ظاهر شود و ممکن است سالن نمایش سربازی هم برای پخش فیلم آنجا وجود داشته باشد که «بخش‌هایی ویژه از بهترین صحنه‌های تاریخ سینما را به نمایش می‌گذارد.»

پس از آن، تسلا مجوزهای لازم برای احداث ساختمان «یک رستوران و ایستگاه ابَرشارژر» را در شهر سانتا مونیکا ایالت کالیفرنیا دریافت کرد. اما در سه سال بعدی هیچ خبری نشد و به گزارش الکترک، زمانی هم که درخواست مجوز برای ساخت‌و‌ساز دوباره ایستگاه ابَرشارژر ۶۲ درگاهی در اوایل سال جاری میلادی تسلیم شد، دیگر خبری از احداث رستورانی در آن مکان نبود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز