تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

همتی: یک در برابر ۵ نفر بودم/ حاشیه ایجاد کردند تا نتوانم برنامه هایم را بگویم

مناظره‌ای که دیروز برگزار شد دیروز مثل مسابقه هفته بود.
کد خبر: ۲۴۰۱۳
نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بپذیریم که قیمت‌گذاری باید در بازار صورت بگیرد. نتیجه قیمت گذاری دستوری همین مسائلی است که شاهد آن هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز یکشنبه در حاشیه ضبط برنامه‌های تبلیعاتی خود در سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: بپذیریم که قیمت‌گذاری باید در بازار صورت بگیرد. نتیجه قیمت گذاری دستوری همین مسائلی است که هم اکنون شاهد آن هستیم. وقتی وارد قیمت گذاری دستوری بشویم یعنی وارد رانت شده ایم. توزیع رانت هم قابل کنترل نیست و امکان ندارد وضعیت درست شود. دولت به جای دخالت در بازار، اقداماتی انجام دهد تا بازار درست عمل کند و این مهم‌ترین سیاست و اقدام من برای کنترل بازار و قیمت محصولات است.

همتی در ادامه گفت: مناظره‌ای که دیروز برگزار شد دیروز مثل مسابقه هفته بود و فرصت برای اعلام برنامه‌ها نبود و متاسفانه من یک در برابر ۵ نفر بودم و جریان خاصی متحد شده بودند تا من را تخریب کنند. با اینکه من گفته بودم نماینده دولت نیستم و مستقل به صحنه آمده ام دوستان تلاش کردند من نتوانم برنامه هایم را بگوئیم و حاشیه ایجاد کردند تا من مجبور شوم به این حاشیه‌ها جواب دهم.

نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: نمره دادن به مناظره اول مبنای درستی ندارد. انتطار دارم راجع به بزنامه‌ها صحبت شود و مسائلی که خودشان می‌دانند به دلیل اقدامات خودشان بوده و به جای فرافکنی و انداختن مشکلات به گردن دیگران برنامه هایشان را ارائه کنند و اجازه بدهند ما هم برنامه هایمان را برای مردم تشریح کنیم. اگر مسیر مناظره‌ها به سمت برنامه محوری و نقد برنامه‌ها برود، نتیجه بخش‌تر خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : همتی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز