تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

زاکانی: صدای مظلوم غارت شدگان هستم

کد خبر: ۲۴۳۸۹
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که عده‌ای در این فضا به دنبال کاسبی هستند، گفت: صدای مظلوم غارت شدگان هستم. 

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در بدو ورود به صدا و سیما برای شرکت در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری درباره این‌که دغدغه‌های مردم را چگونه درک خواهد کرد، گفت: ابتدا لازم است ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به ویژه به دختران عزیز مدافع حرم و شهدا تبریک بگویم.

وی ادامه داد: اطلاعاتم را از طریق گزارشات مختلفی که به دستم می‌رسد، در ابعاد مختلف به دست می‌آورم، گزارشاتی که دقیق و تخصصی است. خودم هم هفته‌ای دو روز در بین جامعه حضور دارم پنج‌شنبه و جمعه به خانه مردم در بازار و کوچه و محله و مسجد می‌روم و پای صحبت‌های مردم می‌نشینم؛ لذا اطلاعات‌ام از جامعه به صورت کارشناسی منعکس می‌شود و هم به صورت عینی با حضور در بین مردم آنها را به دست می‌آورم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان این‌که امروز روز آخر مذاکرات است، افزود: مردم ما عزت دارند اگر مردم ما نبودند ما به عنوان مسئول اینجا حضور نداشتیم. پس خیلی نامردی و ناجوانمردی است که نام مردم را به زبان بیاورند اما آنچه را که مردم داده‌اند را راهزنی می‌کنند این نامردی و ناجوانمردی است که با نام زنان، جوانان، ایثارگران و بازنشستگان و اقوام بزرگوار و مذاهب محترم عده‌ای به دنبال کاسبی هستند.

زاکانی ادامه داد: امروز رقابت بین غارت زدگان و غارت شدگان است. کسانی که غارت زدگی دارند و کسانی که غارت شدند. من خود را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم. روزی به عنوان رزمنده جانمان را کف دست گرفته و به میدان رفتیم و مقابل متجاوز خارجی قد علم کرده و از میهن مان دفاع کردیم. امروز هم با همه وجود در مقابل غارت کنندگانی قرار داریم که غارت زدگی را پیشی کرده‌اند و آبرو و جان و مال مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: بر خود واجب می‌دانم که با تمام توان مقابل این افراد با ادله درست و قاطع بایستم و صدای فروخفته غارت شدگان باشم. ان‌شاالله با حرف‌های جدید و دست پر مشت کسانی که می‌خواهند مجددا مردم را دچار فریب و جامعه را با دروغ‌شان دچار تشکیک کنند باز می‌کنیم و به وظیفه‌مان عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز