تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیارد تومانی در قم

کد خبر: ۲۴۳۹۹
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک زن کلاهبردار حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهمه ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که توسط پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، از روابط عمومی نیروی انتظامی قم سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع کلاهبرداری با موضوع سرمایه گذاری و مشارکت مالی توسط یک خانم فاقد شغل، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیق‌های اولیه مشخص شد نامبرده اعتماد چند تَن از طلافروشان را با انجام مانور متقلبانه و بیان القای پرداخت سود سرشار در جهت سرمایه گذاری، به‌خود جلب کرده است.

فرمانده انتظامی قم گفت: متهمه با دریافت طلای فروشندگان، طلای دریافتی را نزد افرادی که وجوهی را از آن‌ها دریافت می‌کرد به‌عنوان ضمانت قرار داده تا سود حاصله از وجوه دریافتی را به‌آن‌ها پرداخت کند.

سردار میرفیضی اضافه کرد: در ادامه محل سکونت این مجرم در قم شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی استان جهت دستگیری نامبرده عازم محل موصوف شدند اما متهمه برای فرار از قانون منزل شخصی خود را ترک و به‌منزل پدری خود عزیمت کرده بود که بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و منزل پدری او را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی قم گفت: طی بازرسی از منزل پدری اش او حضور نداشت اما شواهد و قرائن حاکی از این بود که حضورش در این منطقه قطعی است، بنابراین با هماهنگی مقام قضایی استان منازل اطراف نیز مورد بازرسی قرار گرفته و در یکی از پشت بام‌های همسایه در حالی که پشت کانال کولر مخفی شده بود، دستگیر شد.

سردار میرفیضی افزود: در تحقیق‌های تکمیلی مشخص شد از ۹ تَن از طلافروشان، رقمی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است که در نهایت به‌همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کلاهبرداری
ارسال نظر

آخرین اخبار روز