تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴

مدل ۲۰۱۷ سری‌-اف سوپر دیوتی فورد، کلاً آلومینیومی می‌شود

شرکت فورد در نمایشگاه تگزاس از مدل ۲۰۱۷ اتومبیل‌ سری‌-اف سوپر دیوتی رونمایی کرد.
کد خبر: ۲۴۶۲
مدل ۲۰۱۷ سری‌-اف سوپر دیوتی فورد، کلاً آلومینیومی می‌شود

اخبار معاصر: بزرگ‌ترین وانت‌بار شرکت فورد از ظاهری جسور در قسمت جلو با چراغ‌های عمودی جلو، فلز ورقه‌ای زاویه‌دار و یک گریل بزرگ بهره می‌برد که فریم کرومی مدل فعلی را ندارد. خط تولید این وانت‌بار مدل‌های اف-۲۵۰، اف-۳۵۰ و اف-۴۵۰ را تولید می‌کند که بخش جلوی هرکدام مختص خود آن مدل طراحی شده است.

تمام مدل‌های سوپر دیوتی قرار است کمتر از مدل‌های فعلی داشته باشند؛ زیرا بدنه آن‌ها کلاً از آلیاژ آلومینیومی درجه نظامی ساخته شده است. همچنین استفاده از آلومینیوم به جای استیل باعث می‌شود از نظر اقتصادی به نفع فورد باشد؛ زیرا هزینه آلومینیوم کمتر است.

داخل کابین بیشتر یک تکامل محسوب می‌شود تا یک تغییر اساسی. طرح کلی از مدل نسل قبل گرفته شده؛ اما مدل ۲۰۱۷ سری اف از یک فرمان چهار بخشی شیک‌تر، یک بخش مختص ابزار جدید به همراه یک صفحه‌نمایش TFT قابل تنظیم بزرگ و یک کنسول مرکزی که طراحی جدیدی دارد، بهره می‌برد.

اگرچه اتومبیل سوپر دیوتی در ابتدا به عنوان یک وانت مختص کار طراحی شده بود؛ اما به اندازه کراس‌اورها و شاسی‌بلندهای فورد پیشرفته و مجهز به فناوری است. بر اساس سطح تزئینات، این وانت‌بار می‌تواند از دوربین ۳۶۰ درجه‌ای، کروز کنترل قابل تطبیق، سیستم هدایت جلوی فعال، سیستم هشدار انحراف از لاین و کمربندهای قابل باد کردن صندلی‌های عقب بهره ببرد.

برای اطمینان از قدرت بیشتر سوپر دیوتی نسبت به مدل‌های قبلی، شرکت فورد ساعت‌های بی‌شماری این اتومبیل را در سراسر جهان مورد آزمایش قرار داده و اجزای سیستم تعلیق و سیستم رانشگر قوی‌تری به کار گرفته است. در نتیجه این وانت‌بار از بهترین سیستم یدک‌کشی معمول، یدک‌کشی چرخ پنجم و ظرفیت بار بهره می‌برد؛ اما هنوز آمار و ارقام دقیق منتشر نشده است.

این اتومبیل با موتورهای دیزلی و گازوئیلی ارائه خواهد شد و خریداران می‌توانند از بین دیفرانسیل ۲ چرخ یا دیفرانسیل ۴ چرخ یکی را انتخاب کنند.

مدل ۲۰۱۷ سری-اف سوپر دیوتی فورد برای اولین بار در نمایشگاه لس‌آنجلس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این نمایشگاه در ماه نوامبر برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود اولین سوپر دیوتی‌ها بهار سال آینده ارائه شوند.







انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز