تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران

کد خبر: ۲۴۸۹۰
پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران

 دکتر طهرانچی با صدور پیامی، انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت شریف ایران را تبریک گفت. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت شریف ایران را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:

بسمه تعالی

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى

حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت برکاته)

رئیس جمهور محترم منتخب ملت شریف ایران 

با اهداء سلام و تحیات 

حماسه بی نظیر و شکوهمند  28 خرداد 1400و مشارکت پرشور در این دوره از انتخابات را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران تبریک می گویم. همچنین کسب رای اعتماد از ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می کنم. 

انتخابات مظهر تصمیم گیری و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود، مبنای مهمی در مردم‌سالاری دینی است و رئیس جمهور نماینده همه مردم برای تحقق مطالبات به حق آنان در این جایگاه است. این مشارکت باشکوه حاصل هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، آگاهی و دانایی مردم برای تقویت پایه های جمهوری اسلامی ایران است که حضرت امام خمینی (ره) نیز همواره به حرکت محوری مردم در تعیین سرنوشت و حضور در صحنه سیاسی کشور تاکید داشتند.

حضور ملت ایران در پای صندوق های رای در شرایطی بود که بدخواهان، دشمنان و توطئه گران به دنبال عدم مشارکت پرشور بودند، اما مشارکت حداکثری و آگاهانه موجب افزایش عزت، قدرت و غرور ملی شد و تمامی برنامه های دشمنان با اراده راستین مردم خنثی شد. 

امید دارم همانطور که در سالهای متمادی در مسئولیت های مختلف منشاء تحول و کارآمدی بوده اید، به پشتوانه این حرکت عظیم ملت، دولت قوی، مسئولیت پذیر و پرکار برای حل مسائل و مشکلات موجود شکل گیرد و در این مسیر تداوم توفیق را برای جنابعالی مسئلت می نمایم. بی تردید توجه به تقویت پیشرفت علمی در توسعه پایدار کشور که به عنوان یکی از ارکان و اولویت‌های اقتدار ملی شناخته می شود، در این مسیر راهگشا خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک مجدد این پیروزی شکوهمند در دهه کرامت و ایام میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج (ع) به جنابعالی به عنوان خادم الرضا (ع)، موفقیت دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف مقدس ایران اسلامی، در راستای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز