تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

بازداشت 25 نفر به‌دلیل خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات در تهران

کد خبر: ۲۴۹۰۵
معاون قضایی بخش کهریزک از دستگیری ۲۵ نفر به دلیل خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات در کهریزک و کشف و ضبط ۲۰ میلیون تومان پول نقد و بیش از ۴۰ عدد شناسنامه خبر داد.

محمد ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ری، با اشاره به بازرسی و رصد دقیق روند انتخابات در بخش کهریزک اظهار داشت: روز گذشته و در جریان انتخابات گزارش‌هایی در زمینه تخلفات خریدوفروش آرا و حضور افراد غیربومی در برخی شعب این بخش دریافت شد لذا بازرسی‌ها شدت گرفت و با همراهی کلانتری بخش کهریزک و عوامل بخشداری بخش کهریزک و کمیته امحاء موفق به دستگیری و بازداشت 25 نفر شدیم.

وی افزود: بازرسان و عوامل دستگاه‌های نظارتی از آغاز انتخابات تا پایان آن به‌صورت محسوس و نامحسوس در شهر و بیرون از شهرها در حال نظارت فرایند انتخابات بودند و در این میان شبکه‌ای 7 نفره که برای 3 نفر از کاندیدا اقدام به خریدوفروش رأی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

معاون قضایی بخش کهریزک در ادامه گفت: بازداشتی‌ها عمدتاً در حال تبلیغ برای کاندیداهای خاص، خریدوفروش رأی و اخلال نظم شعب بودند و تا این زمان که بیش از 12 ساعت از فرآیند انتخابات گذشته بازجویی‌ها همچنان ادامه دارد.

ساری تصریح کرد: در جریان این بازرسی‌ها در حدود 20 میلیون تومان پول نقد و بیش از 40 شناسنامه کشف و ضبط شد و با وجود اقرار برخی از متهمان در زمینه خریدوفروش آرا بازجویی‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون قضایی بخش کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت انتخابات و سیانت از حق‌وحقوق مردم و کاندیدا خط قرمز ما است و برای تأمین این دو مقوله مهم با هیچ‌کسی تعارف نداریم، هرکسی بخواهد مخل این مسئله شود برخورد لازم را خواهیم داشت. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کهریزک انتخابات
ارسال نظر

آخرین اخبار روز