تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

تصاویر لو رفته از گوشی‌های تاشو سامسونگ پیش از مراسم رونمایی

ین محصول می‌تواند نخستین تولید این غول فناوری کره‌ای باشد که با سیستم عامل گوگل ارائه می‌شود که در کنگره جهانی موبایل ماه فوریه رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۰۲۸
به نظر می‌رسد که اخبار و اطلاعات گوشی‌های تاشو بعدی سامسونگ، «گلکسی زد فولد ۳»، «زد فلیپ ۳»، و نیز جدیدترین ساعت هوشمند آن شرکت که قرار بود در جریان مراسم «گلکسی آن‌پکد» رونمایی شوند، به بیرون درز کرده باشد. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایندیپندنت، «ایوان بلاس» که تا کنون از محصولات بسیاری پیش از رونمایی از آنها پرده برداشته است، مجموعه توییتی در خصوص گوشی‌های جدید سامسونگ، یک دستگاه گوشی «گلکسی اف ای»، دو ساعت گلکسی، و یک مجموعه جدید از هدفون‌های «گلسی بادز» نوشته است. آقای بلاس ادعا می کند که مراسم رسمی سامسونگ برای رونمایی از دستگاه‌‌های جدید، در روز ۱۱ اوت (۲۰ مرداد) برگزار خواهد شد.

آقای بلاس تصاویری از «گلکسی زد فولد ۳» در رنگ‌های سفید، سبز، و سیاه به اشتراک گذاشته است که مانند یک کتاب از وسط تا می‌شوند. او تصاویری نیز از «زد فلیپ ۳» در رنگ‌های ارغوانی، سیاه و طلایی منتشر کرده است که مانند کاسه صدف تا می‌شود. به نظر می‌رسد که تصویر دیگر، مربوط به سامسونگ «گلکسی اف ای»، نسخه «فن ادیشن» (Fan Edition) «گلکسی اس ۲۱» باشد، شبیه به نسخه بی تی اس (BTS) که آن شرکت سال گذشته برای گوشی‌های «گلکسی اس ۲۰» عرضه کرد. تصاویر لو رفته

در بین این، دو عکس از ساعت‌های جدید سامسونگ نیز به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که یکی از آن‌ها «گلکسی واچ ۴ سامسونگ» (با لبه‌های شیب‌دار چرخان و دو دکمه در سمت راست) باشد، و دیگری هم به نظر می‌رسد مربوط باشد به «گلکسی واچ اکتیو ۴» که فاقد آن لبه شیب‌دار چرخان است.

این محصول می‌تواند نخستین تولید این غول فناوری کره‌ای باشد که با سیستم عامل گوگل ارائه می‌شود که در کنگره جهانی موبایل ماه فوریه رونمایی شد. این سیستم عامل، «پلتفرم یکپارچه» جدیدی است که سازگاری بهتری بین دستگاه‌های اندرویدی و دستگاه‌های «ویر» Wear (نام سیستم عامل ابزارهای پوشیدنی گوگل) ایجاد می‌کند.

این سازگاری شامل هماهنگ‌سازی برنامه‌ها بین دستگاه‌های اندرویدی و ساعت است؛ به نحوی که بارگذاری یک برنامک روی گوشی، نسخه معادل آن را نیز روی ساعت بارگذاری می‌کند. این سازگاری همچنین ویژگی‌های جدید ادغام با برنامک‌های موجود، و نیز ابزارهای بهینه سازی‌شده «واچ-فیس»، را دربرمی‌گیرد.

آقای بلاس دست‌آخر از چیزی رونمایی کرده است که به نظر می‌رسد «گلسی بادز ۲» باشد.

 هرچند اطلاعات کمی درباره این هدفون در دسترس است، انتظار می‌رود که با قابلیت «خنثی کردن فعال اصوات پیرامونی» (ANC) ارائه شود. سامسونگ از اظهارنظر در این باره خودداری کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : سامسونگ
ارسال نظر

آخرین اخبار روز