تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

دستگیری عامل انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان‌پرستی در فضای مجازی

کد خبر: ۲۷۳۱۹
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی می‌کرد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد معظمی‌گودرزی اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان، مرد ۳۷ ساله‌ای که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی برای بانوان و آقایان می‌کرد در یکی از مناطق شهرستان کرج مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و جمع آوری مستندات لازم، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی، به جرم خود مبنی بر به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی اعتراف، که در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجاری می‌کنند در استان البرز دستگیر شده‌اند و صفحات این افراد حذف یا مسدود شده است، بیان داشت: پلیس سر سوزنی با مجرمان تعارف ندارد و برابر قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

معظمی‌گودرزی متذکر شد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : فضای مجازی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز