تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

AFC: تحریم‌ها مانع از ورود VAR به ورزشگاه آزادی است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود تنها مشکل باقی‌مانده در مسیر میزبانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر موضوع حق پخش است و اظهار امیدواری کرده بود با همکاری سازمان صدا و سیما این مساله نیز حل شود.
کد خبر: ۲۸۸۲۹
 کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند VAR به تهران بفرستد. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایسنا، در بخشی از نامه AFC آمده است: «به اطلاع می‌رسانیم طبق توصیه STP تحت قرارداد ما، به دلیل تحریم‌های شدید بین‌المللی و چالش‌های مختلف، پیرامون واردات تجهیزات مورد نیاز به جمهوری اسلامی، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند سیستم VAR را برای مسابقات پیش‌رو در ایران اجرا کند. ما برای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای آماده‌سازی برای مسابقه آینده آرزوی موفقیت داریم و منتظر همکاری و تفاهم شما در این زمینه هستیم.»

گفتنی است در مکاتبات قبلی از سوی فیفا و ای اف سی اعلام شده بود در صورت تجهیز نشدن ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدیویی، این دو نهاد سعی می‌کنند همکاری لازم را با فدراسیون‌های مورد نظر داشته باشند.

این در شرایطی است که بسیاری از رقابت‌های تحت نظر این دو نهاد بین‌المللی همچنان بدون VAR برگزار می‌شوند.

پیش‌تر حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود تنها مشکل باقی‌مانده در مسیر میزبانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر موضوع حق پخش است و اظهار امیدواری کرده بود با همکاری سازمان صدا و سیما این مساله نیز حل شود. این در شرایطی است که موضوع کمک داور ویدیویی از الزامات برگزاری رقابت‌ها در این مرحله قلمداد نشده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز