تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

دستگیری مردی که عکس‌های برهنه زن خود را پخش کرد

کد خبر: ۲۸۹۱۵
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همسر عامل انتشار تصاویر خصوصی شاکیه از آب در آمد، گفت: متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم انتقام جویی عنوان کرد.

عامل انتشار تصاویر خصوصی و عکس‌های برهنه شوهر این زن در یاسوج از آب درآمد.

 سرهنگ روح الله شهبازی‌پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی با هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت شخصی ناشناس اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرام با مشخصات وی نموده و پس از آن، اقدام به درج تصاویر شخصی و انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی کرده است و الفاظ نامناسب نیز نسبت به وی در زیر تصاویر درج شده، لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ روح الله شهبازی‌پور ادامه داد: در بررسی اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که تصاویر منتشر شده فقط در تلفن همراه شاکیه و همسر وی نگهداری می‌شده و احتمال اینکه متهم از طریقی این اطلاعات دسترسی پیدا کرده تقویت شد.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کهگیلویه با انجام اقدامات کارشناسی و همچنین رصد مستمر شبکه‌های اجتماعی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و با هماهنگی مرجع قضایی به پلیس فتا شهرستان کهگیلویه منتقل نمایند.

سرهنگ شهبازی پور افزود: متهم که همسر شاکیه بود پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات انجام شده لب به اعتراف گشود و ضمن ابراز پشیمانی انگیزه خود از این اقدام انتقام جویی عنوان نموده و اقرار کرد با توجه به اینکه همسرم قصد طلاق از اینجانب را داشته و برای اینکه شاید بتوانم با انتشار تصاویر مانع از تشکیل پرونده طلاق گردم، اقدام به عمل مجرمانه مذکور نمودم که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی متهم تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی هشدار داد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.
منبع: رکنا




انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : دستگیری
ارسال نظر

آخرین اخبار روز