تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

ورود پانزدهمین محموله واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور

کد خبر: ۲۸۹۳۱
پانزدهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر حاوی یک میلیون و ۱۱۰ هزار دُز واکسن، امروز پنجشنبه ۲۸ مردادماه، در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایسنا، دکتر کریم همتی، رئیس سازمان هلال احمر از واردات محموله‌ جدید واکسن کرونا، تهیه شده از سوی هلال‌احمر به کشور خبر داد و گفت: با واردات پانزدهمین محموله واکسن کرونا به کشور، هلال‌احمر برای دو برابر شدن واردات واکسن طی شهریور ماه تلاش مضاعف خواهد کرد.

وی، گفت: واردات واکسن از چین به ایران همچون گذشته توسط هلال‌احمر انجام و محموله دریافتی در فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌شود.

وی با اعلام اینکه واردات واکسن از سوی هلال‌احمر همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: در مجموع تاکنون ۱۵ محموله شامل ۱۷ میلیون و ۶۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط ۱۷ پرواز به کشور منتقل شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان هلال احمر، وی با اشاره به پیگیری های اخیر رئیس جمهور و مذاکره با همتای چینی، افزود: جمعیت هلال‌احمر بنا بر رسالت خود و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و حمایت های رئیس جمهور و دولت، از شهریور ماه واردات واکسن را در هر هفته به ۵ میلیون دُز خواهد رساند و در پایان شهریور ۲۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور می‌شود که میزان کلی واردات به نزدیک ۴۰ میلیون دُز می‌رسد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : واکسن کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز